Best een leuke basis voor een opdracht eigenlijkquote:
Zeker. Ik herken het direct. Is hier om de hoekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
West-Friesland, zie je aan het type bomen.
Ohja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Ja iddquote:
Heel vaak ook. Mijn Whatsapp ontploft omdat allemaal mensen mij gaan appen dat WIDM in Albanie is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef Moira het volgende:
@:Liesje1979 lijkt me echt tof om WIDM te zien op plekken die je herkent omdat je er zelf bent geweest
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak ook. Mijn Whatsapp ontploft omdat allemaal mensen mij gaan appen dat WIDM in Albanie is.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
kan niet anders iddquote:
Denk het wel, alleen het eerste jaar wist 'ie het niet maar toen zeidie dat het toch handiger was het wel te wetenquote:
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
Ik ga uit van wel. andere jaren wist ie het welquote:
Volgens mij heeft ze veel in musicals gespeeld sindsdienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.
Ja ik kwam er met Googelen niet uit, maar dat lijkt me dan wel logisch jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk het wel, alleen het eerste jaar wist 'ie het niet maar toen zeidie dat het toch handiger was het wel te weten
Dagelijks quizje op SBS6.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.
Heel veel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze veel in musicals gespeeld sindsdien
Oh jaaaaaa ik dacht al waar ken ik haar van, maar Maestro inderdaad!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb haar eigk alleen laatst bij Maestro gezien maar dat was tof
Ik ook die 2 en verder nog Everon van toen 'ie ooit in GTST begon (daarna nooit meer GTST gezien haha)quote:
Inmiddels mist Bing een been in die serie (wordt vaak zo gefilmd dat je niet ziet dat hij gewoon met twee benen loopt, of ze gebruiken een stand-in). Best apart om hem nu ineens met twee benen rond te zien rennenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ook die 2 en verder nog Everon van toen 'ie ooit in GTST begon (daarna nooit meer GTST gezien haha)
Vage shit met maskers en mantels, en nu zijn ze puzzelspelletjes aan het oplossenquote:
Maar is dat team aftroeven?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Sahil is behoorlijk aan het saboteren. Wat dan niet per se wat zegt. Maar toch.
Neem aan dat dat geld er weer afgaat namelijkquote:
Dat is toch wel het grote nadeel van deze show geworden. Iedereen doet alsof ze de Mol zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Sahil is behoorlijk aan het saboteren. Wat dan niet per se wat zegt. Maar toch.
Weet ik even niet. Maar Zelf als het gunstig voor de Mol is, kan het ook wel weer bewust mollen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |