Ik had een stuk gezien maar ik had niet gestemd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Moira het volgende:
ich war dabei, geloof dat ik destijds op Suzanne heb gestemd
Ja iedereen kon de livestream kijken en op de site stemmenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je daarvoor uitgenodigd? MOest je je aanmelden? Of kon iedereen gewoon meekijken?
Ohh leukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iedereen kon de livestream kijken en op de site stemmen
Geheimhoudingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe werkte dat dan? Kreeg je een uitnodiging en geheimshoudingsverklaring oid?
Ik heb ze nog niet gezien hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Legoblokje het volgende:
Gaan ze al die pleidooien nou herhalen?
#metoo, zag het te laat en was het terug van vakantiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dat hele livestream gebeuren gemist toen. Maar dit is best leuk
1 minuut p.p., lijkt me niet helemaal toch? Dan zijn we nog best lang bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Legoblokje het volgende:
Gaan ze al die pleidooien nou herhalen?
Ze korten het nu wel wat in volgens mij. Die van Kim-Lian was tijdens de stream sowieso veels te langquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 minuut p.p., lijkt me niet helemaal toch? Dan zijn we nog best lang bezig
Paul.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie is de mol denken jullie?
Ik blijf gewoon ff op Everon voor nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Rikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Rik van der Westerlaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop Welmoedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |