Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de welkom eruit verknald he bij de OP
Google pixel 5....maar ik las dat je minimaal 6,5 inch wil.....dit is volgens mij 6 inch....ik moet de grote telefoons niet.quote:
@ToT het gaat over spiekers jonguh!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
@:suzi1 hoe is het nou afgelopen met die blutoet spieker?
Haar ene eis was max 200. Pixel is zo rond 600 toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Google pixel 5....maar ik las dat je minimaal 6,5 inch wil.....dit is volgens mij 6 inch....ik moet de grote telefoons niet.
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik heb altijd tas bij. dat scheelt he
Ik weet het niet. Dacht eigenlijk 400 ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar ene eis was max 200. Pixel is zo rond 600 toch?
Ff een oude uit de doos: "wat onbetamelijk gatverpeliekes!"quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT het gaat over spiekers jonguh!
@:JozefSpieker
Jij wil de handjes laten wapperenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
ja ik doe er niet veel mee, maar 1 hand werk is sws niks voor me
Als ik het zelf ook weer niet doe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de welkom eruit verknald he bij de OP
Ik heb al heel lang iPhonequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iphone heeft wel kleine modellenmaar ik wil android.
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Was niet zo duur heb hem al een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook die is geen 200. 400 dacht ik?
maar JIJ bent er tevree over dus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.
Laatste avond van het jaar. Ik ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor sbe, ik zee jou vanmiddag nog, het wordt alleen maar erger!
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang iPhone
Om dan weer over te stappen
Zeer zeker, maar dat is wel een model van flink wat jaren geleden. Ben vorig jaar op Samsung overgestapt. (S21 Ultra).quote:
Klopt, voor een iPhone is iie niet duur nee. Had hem best gewild als ik niet genoeg zou hebben voor een Pro Max.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet zo duur heb hem al een jaar
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbindquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jullie hebben er wel wat voor over, dat is duidelijk
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
@:engine wanneer gaat die gast zijn klep houden?
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbind
Wat SolidasRock zegtquote:
Nee kan ze aan haar bh klikkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).
Ja die had ik ook, en die moest ik dan aan werk-poloshirt klikken en mijn nek raakte hem steeds en vond ik erg irritant. Het moest redelijk dichtbij mijn mond omdat er een microfoon in zat voor telefonische gesprekken dus ik kon hem niet bijv aan broeksriem doen. Uiteindelijk toch maar andere gehoorapparaat genomen die dat kastje dus niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee kan ze aan haar bh klikken
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
Glijgleuf. Zo heette de sjoelclub van oma-nijn
Ik vond hem wel leuk voor een van de laatste topics van VIV SC in haar eerste jaar van bestaanquote:
En aangepastquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
jawel, nu heb je 2 keer t huuske
deze hoort er
[ afbeelding ]
Je hebt het verkeerde huuske laten staan.quote:
daar werd ik uitgejouwdquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag een nieuwe woord geleerd in 40+SC![]()
Zal jullie vast aanspreken.
u2quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
Liefjes
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling luv yoe
💋💋♥♥♥♥
Door wie?quote:
Namen en rugnummersquote:
Vieze maar wel Frisse Fruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fresh is er niet vies van om dingen in andere users te stoppen
In zijn holquote:
Slecht excuus, ik ga hem in elkaar slaan.quote:
Helaas moet er op avonden zoals deze ook irl flink gewiebeld worden, dat is een best heftige aanslag op mijn autistische kantquote:
Ik had je het juiste plaatje voor de op gedm't. Kan jij die er nog even inzetten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas moet er op avonden zoals deze ook irl flink gewiebeld worden, dat is een best heftige aanslag op mijn autistische kant
Staat in de OPquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had je het juiste plaatje voor de op gedm't. Kan jij die er nog even inzetten?
Mijn dank is groot o heer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat in de OP![]()
Maar gezien je dreigement van net moet ik je helaas mededelen dat je de rest van het jaar gedegradeerd bent tot ruggen schrobber van de Konijnlijke garde. Op 1 januari 2022 krijg je je titel als Aanvoerder der Konijnlijke Garde weer terug.
Vergeet je niet om je pak te laten reinigen voor het jaarlijkse gala op 3 januari. Dan moet je er wel tip top uit zien als opper bevelhebber der Konijnlijke strijdkrachten!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot o heer.![]()
![]()
Een @ToT gaat pas slapen als alle sterren zijn geteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nog wakker?![]()
Fles nog niet leeg zeker
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet om je pak te laten reinigen voor het jaarlijkse gala op 3 januari. Dan moet je er wel tip top uit zien als opper bevelhebber der Konijnlijke strijdkrachten!![]()
What The Duckquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.
En als de vogels weer gaan zingen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een @:ToT gaat pas slapen als alle sterren zijn geteld
Mini-ToT wat zing je vroegquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als de vogels weer gaan zingen...
Sowieso, dat wil ik voor geen goud missen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Stik je in een oliebol?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Ik heb al 4 ambulances gebeld om onze aller Deisyy te reddenquote:
Ik ben een huisje voor ons aan het maken.quote:
Ah leuk ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een huisje voor ons aan het maken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ga hem in elkaar slaan.
Onze Badeend levert altijd Super werk afquote:
De whisky is nog niet aangeraakt, maar ik ben idd wel aardig teut inmiddels!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nog wakker?![]()
Fles nog niet leeg zeker
Mini Disco!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Dit 'incident' is intern al afgehandeldquote:
quote:
Zeker weten puik werk altijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze Badeend levert altijd Super werk af
Mooi huisjequote:
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.quote:
Zeker te weten! Wij weten waarom hij een SuperBadEendje isquote:
Daar is er maar Eendje vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker te weten! Wij weten waarom hij een SuperBadEendje is
Ik ga hem denk ik binnenkort eren met de titel Eendmiraal der Konijnlijke strijdkrachtenquote:
Een dikke vilaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.
Krijg ik dan een koelkast?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik binnenkort eren met de titel Eendmiraal der Konijnlijke strijdkrachten
Het begint met een strijkijzer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik dan een koelkast?
Ik heb 3 tuinhuisjes.quote:
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het begint met een strijkijzer.
Ik had een Lamborghini in gedachte, maar als jij genoegen neemt met een koelkast mag jij er eentje uitzoeken op koste van de zaak!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik dan een koelkast?
Op mijn spoorbaan zetten.quote:
De Lamborghini had ik al van je maar ik wil er zo graag een koelkast in.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een Lamborghini in gedachte, maar als jij genoegen neemt met een koelkast mag jij er eentje uitzoeken op koste van de zaak!![]()
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die koelkast in je Maybach en Rolls Royces wildequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Lamborghini had ik al van je maar ik wil er zo graag een koelkast in.
Nee, één erin is genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die koelkast in je Maybach en Rolls Royces wilde
Ik ben het eens met jou.quote:
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.
ze hangt in de luftquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.
O ja, dat is je kerstui die er in staat gelukkig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Moonlight het volgende:
Mijn oude UI staat wel in dat plaatje van de OP
Nee joh, dit is perfect.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat is je kerstui die er in staat gelukkig.
Het hoe en wat over een treinbaan begint ook steeds meer vormen te krijgen.quote:
Beetje vreemde laatste post ookquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
tot laterskom wel weer is een keer online
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
@:engine up next darkneger en de outsiders https://www.unity.nu/TV/l(...)dhThQ7bGy3TL6U2W187Y
Die stream heb je knap gevondenquote:
Zeg gewoon dat je daarin ontzettend goed bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet meer waar ik op gezocht had eerder ook nie. had die een uur of wat terug opgezet toen er niks aan was en las dat hun kwamen
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje vreemde laatste post ook
[..]
Oh iets te snel gequotequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Stom he ... zonnetje in huis die @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nooit fijn als users zomaar ineens weg blijven, zeker schakeltie nietquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nooit fijn als users zomaar ineens weg blijven, zeker schakeltie niet
Inderdaad, ik hoop dat hij er in het nieuwe jaar weer is.....morgen dusquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Stom he ... zonnetje in huis die @:Schakeltopia
Bijnaaa dus ja !!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat hij er in het nieuwe jaar weer is.....morgen dus
Scheetje is hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ook niethet is een geweldige user!!
Viel mij laatst op dat Jerney voor mij ineens verdwenen is.quote:
Ohw jawel, die is wel vaker even weg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
shcakel komt ergens volgend jaar weer terug zee die hoor
Huisje op wielenquote:
Heel eventjes hier nog hoor, zo aan de bubbeltjeswijn verderquote:
Zuip ze voor zometeen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel eventjes hier nog hoor, zo aan de bubbeltjeswijn verder
Gaan ik doen!quote:
Ik was bij mijn vriendjequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had een topic speciaal voor jou gemaakt, ben je nergens te bekennen.
Kijk, zo beheurt een goed draakje het te vierenquote:
yeaahhhquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:34 schreef suzi1 het volgende:
tutututuduuuuuuu tutututuduuuuuututututu
Zonder ketchup vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, zo beheurt een goed draakje het te vieren![]()
Zo lief ben je welquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal nog eens een topic voor jou maken
Oelala, Schakel toevallig?quote:
quote:
The plot thickens.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oelala, Schakel toevallig?
Ik luister nu darkraver en outsidersquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Luister je naar onze stream of de top2000?
Een ex die jou slapend nog meemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mijn ex wel, en alleen als ik slaap.
En de Champagne vloeit.quote:
Ja altijd direct na de sex.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Een ex die jou slapend nog meemaakt?
Smakelijkquote:
Vandaar dat iemand daar ook niet meer mee verder wil, pff direct slapenquote:
Als man zijnde heb je een behoorlijke berg werk te verzetten tijdens de daad, dat is vermoeiend hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaar dat iemand daar ook niet meer mee verder wil, pff direct slapen
Uiteraard 🎉🥂quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel eventjes hier nog hoor, zo aan de bubbeltjeswijn verder
Daar ben jij beter in dus dat laat ik graag aan jou over.quote:
haha jaaa beste nummer uit het jaar mee uit te gaanquote:
We gaan weer heerlijk mensen in de gaten houdenquote:
anders ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
blei dat jullie met mei dit strontvervelende jaar zijn doorgekomen![]()
![]()
Ik zie de overkant vd straat al niet eens meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |