quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jullie hebben er wel wat voor over, dat is duidelijk
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
@:engine wanneer gaat die gast zijn klep houden?
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbind
Wat SolidasRock zegtquote:
Nee kan ze aan haar bh klikkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).
Ja die had ik ook, en die moest ik dan aan werk-poloshirt klikken en mijn nek raakte hem steeds en vond ik erg irritant. Het moest redelijk dichtbij mijn mond omdat er een microfoon in zat voor telefonische gesprekken dus ik kon hem niet bijv aan broeksriem doen. Uiteindelijk toch maar andere gehoorapparaat genomen die dat kastje dus niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee kan ze aan haar bh klikken
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
Glijgleuf. Zo heette de sjoelclub van oma-nijn
Ik vond hem wel leuk voor een van de laatste topics van VIV SC in haar eerste jaar van bestaanquote:
En aangepastquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
jawel, nu heb je 2 keer t huuske
deze hoort er
[ afbeelding ]
Je hebt het verkeerde huuske laten staan.quote:
daar werd ik uitgejouwdquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag een nieuwe woord geleerd in 40+SC![]()
Zal jullie vast aanspreken.
u2quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
Liefjes
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling luv yoe
💋💋♥♥♥♥
Door wie?quote:
Namen en rugnummersquote:
Vieze maar wel Frisse Fruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fresh is er niet vies van om dingen in andere users te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |