Ik weet het niet. Dacht eigenlijk 400 ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar ene eis was max 200. Pixel is zo rond 600 toch?
Ff een oude uit de doos: "wat onbetamelijk gatverpeliekes!"quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT het gaat over spiekers jonguh!
@:JozefSpieker
Jij wil de handjes laten wapperenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
ja ik doe er niet veel mee, maar 1 hand werk is sws niks voor me
Als ik het zelf ook weer niet doe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de welkom eruit verknald he bij de OP
Ik heb al heel lang iPhonequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iphone heeft wel kleine modellenmaar ik wil android.
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Was niet zo duur heb hem al een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook die is geen 200. 400 dacht ik?
maar JIJ bent er tevree over dus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.
Laatste avond van het jaar. Ik ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor sbe, ik zee jou vanmiddag nog, het wordt alleen maar erger!
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang iPhone
Om dan weer over te stappen
Zeer zeker, maar dat is wel een model van flink wat jaren geleden. Ben vorig jaar op Samsung overgestapt. (S21 Ultra).quote:
Klopt, voor een iPhone is iie niet duur nee. Had hem best gewild als ik niet genoeg zou hebben voor een Pro Max.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet zo duur heb hem al een jaar
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbindquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |