Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de welkom eruit verknald he bij de OP
Google pixel 5....maar ik las dat je minimaal 6,5 inch wil.....dit is volgens mij 6 inch....ik moet de grote telefoons niet.quote:
@ToT het gaat over spiekers jonguh!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
@:suzi1 hoe is het nou afgelopen met die blutoet spieker?
Haar ene eis was max 200. Pixel is zo rond 600 toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Google pixel 5....maar ik las dat je minimaal 6,5 inch wil.....dit is volgens mij 6 inch....ik moet de grote telefoons niet.
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik heb altijd tas bij. dat scheelt he
Ik weet het niet. Dacht eigenlijk 400 ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar ene eis was max 200. Pixel is zo rond 600 toch?
Ff een oude uit de doos: "wat onbetamelijk gatverpeliekes!"quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT het gaat over spiekers jonguh!
@:JozefSpieker
Jij wil de handjes laten wapperenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
ja ik doe er niet veel mee, maar 1 hand werk is sws niks voor me
Als ik het zelf ook weer niet doe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de welkom eruit verknald he bij de OP
Ik heb al heel lang iPhonequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iphone heeft wel kleine modellenmaar ik wil android.
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Was niet zo duur heb hem al een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook die is geen 200. 400 dacht ik?
maar JIJ bent er tevree over dus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in [DIG] raden ze Xiaomi enorm af. Ikzelf heb er goede ervaringen mee, maar softwarematig schijnt het tegenwoordig ontiegelijk kut te zijn.
Laatste avond van het jaar. Ik ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor sbe, ik zee jou vanmiddag nog, het wordt alleen maar erger!
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang iPhone
Om dan weer over te stappen
Zeer zeker, maar dat is wel een model van flink wat jaren geleden. Ben vorig jaar op Samsung overgestapt. (S21 Ultra).quote:
Klopt, voor een iPhone is iie niet duur nee. Had hem best gewild als ik niet genoeg zou hebben voor een Pro Max.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet zo duur heb hem al een jaar
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbindquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil best overstappen, probleem is alleen die gehoorapparaten van mij zijn speciaal voor iPhones en daarnaast is er een levendige handel in 2ehandse iPhones wat de aanschaf van een nieuwe verzacht. Android heeft dat stukken minder.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jullie hebben er wel wat voor over, dat is duidelijk
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
@:engine wanneer gaat die gast zijn klep houden?
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een kastje bij die dan via bluetooth met haar telefoon verbind
Wat SolidasRock zegtquote:
Nee kan ze aan haar bh klikkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om haar nek? Heb ik ook gehad, wilde ik niet. En heb ook een kastje dat tv/computer met mijn gehoorapparaten verbind (en dus niet via of met telefoon).
Ja die had ik ook, en die moest ik dan aan werk-poloshirt klikken en mijn nek raakte hem steeds en vond ik erg irritant. Het moest redelijk dichtbij mijn mond omdat er een microfoon in zat voor telefonische gesprekken dus ik kon hem niet bijv aan broeksriem doen. Uiteindelijk toch maar andere gehoorapparaat genomen die dat kastje dus niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee kan ze aan haar bh klikken
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
Glijgleuf. Zo heette de sjoelclub van oma-nijn
Ik vond hem wel leuk voor een van de laatste topics van VIV SC in haar eerste jaar van bestaanquote:
En aangepastquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
jawel, nu heb je 2 keer t huuske
deze hoort er
[ afbeelding ]
Je hebt het verkeerde huuske laten staan.quote:
daar werd ik uitgejouwdquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag een nieuwe woord geleerd in 40+SC![]()
Zal jullie vast aanspreken.
u2quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
Liefjes
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling luv yoe
💋💋♥♥♥♥
Door wie?quote:
Namen en rugnummersquote:
Vieze maar wel Frisse Fruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fresh is er niet vies van om dingen in andere users te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |