Die heb ik al.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het begint met een strijkijzer.
3? Wat moet je met 3?quote:
Ik had een Lamborghini in gedachte, maar als jij genoegen neemt met een koelkast mag jij er eentje uitzoeken op koste van de zaak!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik dan een koelkast?
Op mijn spoorbaan zetten.quote:
De Lamborghini had ik al van je maar ik wil er zo graag een koelkast in.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een Lamborghini in gedachte, maar als jij genoegen neemt met een koelkast mag jij er eentje uitzoeken op koste van de zaak!![]()
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die koelkast in je Maybach en Rolls Royces wildequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Lamborghini had ik al van je maar ik wil er zo graag een koelkast in.
Nee, één erin is genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die koelkast in je Maybach en Rolls Royces wilde
Ik ben het eens met jou.quote:
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.
ze hangt in de luftquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jouw avatar in het plaatje vergeten.
O ja, dat is je kerstui die er in staat gelukkig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Moonlight het volgende:
Mijn oude UI staat wel in dat plaatje van de OP
Nee joh, dit is perfect.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat is je kerstui die er in staat gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |