Sowieso, dat wil ik voor geen goud missen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Stik je in een oliebol?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Ik heb al 4 ambulances gebeld om onze aller Deisyy te reddenquote:
Ik ben een huisje voor ons aan het maken.quote:
Ah leuk ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een huisje voor ons aan het maken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ga hem in elkaar slaan.
Onze Badeend levert altijd Super werk afquote:
De whisky is nog niet aangeraakt, maar ik ben idd wel aardig teut inmiddels!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nog wakker?![]()
Fles nog niet leeg zeker
Mini Disco!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Dit 'incident' is intern al afgehandeldquote:
quote:
Zeker weten puik werk altijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze Badeend levert altijd Super werk af
Mooi huisjequote:
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.quote:
Zeker te weten! Wij weten waarom hij een SuperBadEendje isquote:
Daar is er maar Eendje vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker te weten! Wij weten waarom hij een SuperBadEendje is
Ik ga hem denk ik binnenkort eren met de titel Eendmiraal der Konijnlijke strijdkrachtenquote:
Een dikke vilaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooiere maar daar gaat wat meer tijd in zitten.
Krijg ik dan een koelkast?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik binnenkort eren met de titel Eendmiraal der Konijnlijke strijdkrachten
Het begint met een strijkijzer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik dan een koelkast?
Ik heb 3 tuinhuisjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |