Het hoe en wat over een treinbaan begint ook steeds meer vormen te krijgen.quote:
Beetje vreemde laatste post ookquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
tot laterskom wel weer is een keer online
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
@:engine up next darkneger en de outsiders https://www.unity.nu/TV/l(...)dhThQ7bGy3TL6U2W187Y
Die stream heb je knap gevondenquote:
Zeg gewoon dat je daarin ontzettend goed bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet meer waar ik op gezocht had eerder ook nie. had die een uur of wat terug opgezet toen er niks aan was en las dat hun kwamen
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje vreemde laatste post ook
[..]
Oh iets te snel gequotequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Stom he ... zonnetje in huis die @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nooit fijn als users zomaar ineens weg blijven, zeker schakeltie nietquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nooit fijn als users zomaar ineens weg blijven, zeker schakeltie niet
Inderdaad, ik hoop dat hij er in het nieuwe jaar weer is.....morgen dusquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Stom he ... zonnetje in huis die @:Schakeltopia
Bijnaaa dus ja !!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat hij er in het nieuwe jaar weer is.....morgen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |