In zijn holquote:
Slecht excuus, ik ga hem in elkaar slaan.quote:
Helaas moet er op avonden zoals deze ook irl flink gewiebeld worden, dat is een best heftige aanslag op mijn autistische kantquote:
Ik had je het juiste plaatje voor de op gedm't. Kan jij die er nog even inzetten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas moet er op avonden zoals deze ook irl flink gewiebeld worden, dat is een best heftige aanslag op mijn autistische kant
Staat in de OPquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had je het juiste plaatje voor de op gedm't. Kan jij die er nog even inzetten?
Mijn dank is groot o heer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat in de OP![]()
Maar gezien je dreigement van net moet ik je helaas mededelen dat je de rest van het jaar gedegradeerd bent tot ruggen schrobber van de Konijnlijke garde. Op 1 januari 2022 krijg je je titel als Aanvoerder der Konijnlijke Garde weer terug.
Vergeet je niet om je pak te laten reinigen voor het jaarlijkse gala op 3 januari. Dan moet je er wel tip top uit zien als opper bevelhebber der Konijnlijke strijdkrachten!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot o heer.![]()
![]()
Een @ToT gaat pas slapen als alle sterren zijn geteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nog wakker?![]()
Fles nog niet leeg zeker
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet om je pak te laten reinigen voor het jaarlijkse gala op 3 januari. Dan moet je er wel tip top uit zien als opper bevelhebber der Konijnlijke strijdkrachten!![]()
What The Duckquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt goed, jij bent er toch ook mijn gala op 13 januari.
En als de vogels weer gaan zingen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een @:ToT gaat pas slapen als alle sterren zijn geteld
Mini-ToT wat zing je vroegquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als de vogels weer gaan zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |