Omdat het een heldere lucht was, en secundair omdat ik lam was ja.quote:
Ik maak er altijd "I would drive 3000 miles" van in de zomer. Werkt toch beter, al wandel ik gemiddeld 20km per weekquote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
Zo rol jijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
But I would roll 500 miles
And I would roll 500 more
Just to be the man who roles a thousand miles
To fall down at your door
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn ogen! En oren!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja leuk, 500 mijl lopen... Maar wat is nou
[ afbeelding ]
?
Of niet in de lijst, zoals honderden vergelijkbare liedjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk liedje, maar als dit op 1275 had gestaan had dat me ook niet verbaasd.
Zelfs behoorlijk waardeloze schijtlol.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is helemaal niet zo'n geweldig nummer.
Het gaat niet om de bestemming maar om de reisquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja leuk, 500 mijl lopen... Maar wat is nou
[ afbeelding ]
?
Toen ik 15 was vond ik het leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zelfs behoorlijk waardeloze schijtlol.
500 omhoog ging nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja leuk nummer, maar mag wel 500 plekken hiervandaan lopen
Jij doet nu alsof dat origineel van Coldplay is?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met Coldplay en 2000 miles ofzo.
Origineel van de Foo Fighters toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met Coldplay en 2000 miles ofzo.
Neequote:
Oh, dus in dit geval voor alles wat erquote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bestemming maar om de reis
Dat is mijn soort youtube jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me wel tof, maar ik loop als een halve manke
Vind overigens die video serie van die gast die in een rechte lijn door een land heen probeert te lopen wel vet
Als ik nou iets beter te been was..
TADA DATAquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik snap serieus niet wat mensen nou zo geweldig vinden aan dit nummer
How I Met Your Mother liedjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik snap serieus niet wat mensen nou zo geweldig vinden aan dit nummer
In ieder geval voor een kwart.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet nu alsof dat origineel van Coldplay is?
Marco Borsato heeft overal een nummer voorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, dus in dit geval voor alles wat er
[ afbeelding ]
gebeurt?
Denk het wel, maar niet zo hoog neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
zonder HIMYM had dit niet eens in de lijst gestaan gok ik
Dit is de waarheid.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft overal een nummer voor
Dat album heb ik nog best wel wat beluisterd omdat mijn moeder die veel draaide toen ik een jaar of 10 was.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurt?
Wat onderweg gebeurt blijft onderweg. Aldus Marcoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurt?
Eind februari de Alpen te voet doorkruisen, succes!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
23 februari doen op de Marienplatz?
Holy shit, die ga ik nog eens zoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Dune deed tenminste A Million Miles.
Dat maakt hem wel zoveel beterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
How I Met Your Mother liedje
Hij is wat dat betreftquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft overal een nummer voor
geweldige aflevering wel, maar ik hou er niet zo van als een lied daardoor zo'n bonus krijgtquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel zoveel beter![]()
![]()
Marshall en Ted
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij is wat dat betreft
[ afbeelding ]
Ook met iets meer rpm. Kom je al snel verder. Verenaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Opa staat daarop, en mijn opa was toen net overledenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurt?
Het is al wel jaren oud dat hequote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geweldige aflevering wel, maar ik hou er niet zo van als een lied daardoor zo'n bonus krijgt
Hannibal kon het ook en die had fucking olifanten bij zich. Dan lukt het ok01 en mij ook welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eind februari de Alpen te voet doorkruisen, succes!
die zat te spacenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben voorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
23 februari doen op de Marienplatz?
Hoeveel liep Grohl dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van de Foo Fighters toch?
En de bananenplaat van ABBA verwacht ik nog wel voor middernachtquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dijk hierna dus ook uitgerookt. ABBA nog maar vier. Alleen Adele en Earring van de stijgers nog redelijk wat over. Het wordt toch gewoon weer een top 250 vol met Queen
En Metallicaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dijk hierna dus ook uitgerookt. ABBA nog maar vier. Alleen Adele en Earring van de stijgers nog redelijk wat over. Het wordt toch gewoon weer een top 250 vol met Queen
het is wel gestegen rond de tijd dat jongeren vaker gingen stemmen, die vaker HIMYM hebben gekeken dus daarom waarschijnlijk de vertraging.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef essnhills het volgende:
Het is
[..]
Het is al wel jaren oud dat he
Ruim je het ook even op?quote:
Ja dat verwacht ik ook wel.....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de bananenplaat van ABBA verwacht ik nog wel voor middernacht
Hmm soms niet maar met zo’n nummer kan het welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geweldige aflevering wel, maar ik hou er niet zo van als een lied daardoor zo'n bonus krijgt
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Dansen dansen dansen
dansen dansen dansen
dansen dansen dansen
OP DE VULKAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
*G
Oef. Sorry. Dat komt nogalquote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Opa staat daarop, en mijn opa was toen net overleden
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is wel gestegen rond de tijd dat jongeren vaker gingen stemmen, die vaker HIMYM hebben gekeken dus daarom waarschijnlijk de vertraging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |