Het kabinet heeft dus het beleid gebaseerd op de top 2000?quote:
Dat is toch in Amsterdam?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou er ooit graag nog eens naar de Melkweg willen kijken vanaf daar
Bang op welke manier?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja daarvoor ben ik wel n beetje bang qua top 100
Ik zou Eye of The Tiger en Burning Heart bij de hand houden, dan kun je alles.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hannibal kon het ook en die had fucking olifanten bij zich. Dan lukt het ok01 en mij ook wel
Momenteel is alles even weg daarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou er ooit graag nog eens naar de Melkweg willen kijken vanaf daar
Zonder kloppen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oef. Sorry. Dat komt nogal
[ afbeelding ]
Ik heb daarin wel eens staan dansen dansen dansenquote:
Dat is dan weer in Italiequote:Op donderdag 30 december 2021 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie weet zie ik het vanaf La Parma
Er is niemand in de stadquote:Op donderdag 30 december 2021 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Momenteel is alles even weg daar
Ah, dacht aan Walk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond te zingen dat ie The Pretender was
quote:
That's the spiritquote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hannibal kon het ook en die had fucking olifanten bij zich. Dan lukt het ok01 en mij ook wel
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, want dat zou je
[ afbeelding ]
horen.
Ik vond origineel van The Pretenders te makelijk om te posten.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, dacht aan Walk.Ben niet zo Den Helder meer na deze dagen.
Hij doet het toch helemaal niet zo slecht deze Top? Ik ben bevooroordeeld, ik geef het toe, maar ik heb vooral positieve dingen gehoord. En hij was de eerste die een Borsato-opmerking op zender durfde maken tijdens de Top, gister.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |