Done…quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze misschien in de OP, of te cringy?
mooiste land wat ik qua natuur heb gezien is denk ik Slovenië. Zowat het hele land gevuld met groene bergen en natuurbeekjes/rivierenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs in Drenthe is het niet zo waanzinnig als in de echte wildernis.
Alleen omdat je teut was.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een keer nadat ik de discotheek uitkwam op Ameland op het strand gaan liggen.
Touchéquote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan DJ Paul Elstak geen muziek vinden?
David Tennant genotquote:
QFTquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mooiste land wat ik qua natuur heb gezien is denk ik Slovenië. Zowat het hele land gevuld met groene bergen en natuurbeekjes/rivieren
Je vriendin is een baas!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin probeerde vorig jaar van hier naar Rome te lopen, op pelgrimstocht. Heeft uiteindelijk de tocht gestaakt omdat het door corona te moeilijk was om slaapplekken te vinden (en hotels zijn te duur als je 4 maanden van huis bent).
Fok 2000 meet?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
Ergens lijkt het me wel tof, maar ik loop als een halve mankequote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |