Zelfs in Drenthe is het niet zo waanzinnig als in de echte wildernis.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan iedereen aanraden op een heldere avond even een heel donker plekje op te zoeken. Drenthe of zo. Is echt fantastisch
Tripel Karmeliet. @alopioquote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Chouffe Houblon. En daarna toch rode wijn
Ik ben een keer nadat ik de discotheek uitkwam op Ameland op het strand gaan liggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs in Drenthe is het niet zo waanzinnig als in de echte wildernis.
's nachts op een boot van Kiel naar Götenborgquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar! Paar jaar terug in de VS in de natuur gekampeerd. Echt midden in de natuur. Je weet niet wat je meemaakt. Zoveel sterren..
Die stagair houdt dan wel overmatig veel van kinderenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Succes.
Je weet hoe het werkt?
Een of andere stagiair moet 300 mensen in de zoom in de gaten houden om te kijken of je het leuk doet op teevee.
Dus je moet die stagiair verleiden.
Ben jij gek geworden?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
ben in dat opzicht echt een luie donder, ik zou zelf treintje pakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
Als ik sommigen zie dan kun je wel zien dat het nog een stagiair is ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Succes.
Je weet hoe het werkt?
Een of andere stagiair moet 300 mensen in de zoom in de gaten houden om te kijken of je het leuk doet op teevee.
Dus je moet die stagiair verleiden.
Zeker. Ik heb in Namibië in de open lucht geslapen. Uren lopen kijken naar de luchtquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs in Drenthe is het niet zo waanzinnig als in de echte wildernis.
Ik denk ik geeft het nog even duidelijk aan. Dan weet je dat het reclametijd isquote:
Niet eens?!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
WAT DE FUCK is dit voor stomme reclame; "Het perfecte liedje voor in de auto komt uit op vinyl single"
IK HEB GEEN PICK-UP IN MIJN PICKUPTRUCK, LUL!
Mijn vriendin probeerde vorig jaar van hier naar Rome te lopen, op pelgrimstocht. Heeft uiteindelijk de tocht gestaakt omdat het door corona te moeilijk was om slaapplekken te vinden (en hotels zijn te duur als je 4 maanden van huis bent).quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat er iemand mee?
*Cue Marco-gifje*quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Die stagair houdt dan wel overmatig veel van kinderen![]()
Ik kijk niet veel, maar als ik keek zag ik alleen maar irritante kinderen of irritante ouders met irritante kinderen.
Las laatste een boek over iemand die de Pacific Crest Trail liep. En een ander boek van iemand die van Colombia naar Vuurland liep. Ik denk dat ik het daarbij laat.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat er iemand mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |