Alleen de niet 18-minuten versiequote:Op donderdag 30 december 2021 21:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Staat niet meer op Spotify, lol.
MEE EENSquote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef Isorden het volgende:
274 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers![]()
![]()
![]()
![]()
273 Dansen Op De Vulkaan De Dijk![]()
![]()
![]()
![]()
272 Ghost Love Score Nightwish![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
271 Sex On Fire Kings Of Leon![]()
270 Dust In The Wind Kansas![]()
![]()
![]()
![]()
269 Born To Run Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
268 Whiskey In The Jar Metallica![]()
![]()
![]()
267 Ring Of Fire Johnny Cash![]()
![]()
266 California Dreamin' The Mamas & The Papas![]()
![]()
![]()
265 Testament Boudewijn de Groot![]()
![]()
264 Chiquitita ABBA![]()
![]()
263 We Will Rock You Queen[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Succes.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben de Zoom aan het proberen op te komen
Heb je een wens, vraag het de VARA…quote:Op donderdag 30 december 2021 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die mondharmonica klinkt een beetje zoals Jack Spijkerman vroeger in de Steen en beenshow
Gewoon niks verkeerds, uurtjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef Isorden het volgende:
274 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers![]()
![]()
![]()
![]()
273 Dansen Op De Vulkaan De Dijk![]()
![]()
![]()
![]()
272 Ghost Love Score Nightwish![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
271 Sex On Fire Kings Of Leon![]()
270 Dust In The Wind Kansas![]()
![]()
![]()
![]()
269 Born To Run Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
268 Whiskey In The Jar Metallica![]()
![]()
![]()
267 Ring Of Fire Johnny Cash![]()
![]()
266 California Dreamin' The Mamas & The Papas![]()
![]()
![]()
265 Testament Boudewijn de Groot![]()
![]()
264 Chiquitita ABBA![]()
![]()
263 We Will Rock You Queen[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan DJ Paul Elstak geen muziek vinden?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou in de reclame even inschakelen op minuut 10 van dat lied, dan weet je voldoende.
Ja dat is zeker waar! Paar jaar terug in de VS in de natuur gekampeerd. Echt midden in de natuur. Je weet niet wat je meemaakt. Zoveel sterren..quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan iedereen aanraden op een heldere avond even een heel donker plekje op te zoeken. Drenthe of zo. Is echt fantastisch
sowieso drenthequote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan iedereen aanraden op een heldere avond even een heel donker plekje op te zoeken. Drenthe of zo. Is echt fantastisch
Lees het te laat, sorry.quote:
Heb een keer Noorderlicht gezien in IJsland, ook heel vetquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar! Paar jaar terug in de VS in de natuur gekampeerd. Echt midden in de natuur. Je weet niet wat je meemaakt. Zoveel sterren..
Jazeker, die heb ik al om, ben nu in een voorselectie nadat ik brutaal een chatbericht stuurdequote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Succes.
Je weet hoe het werkt?
Een of andere stagiair moet 300 mensen in de zoom in de gaten houden om te kijken of je het leuk doet op teevee.
Dus je moet die stagiair verleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |