Omdat het een heldere lucht was, en secundair omdat ik lam was ja.quote:
Ik maak er altijd "I would drive 3000 miles" van in de zomer. Werkt toch beter, al wandel ik gemiddeld 20km per weekquote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het lijkt mij trouwens serieus wel leuk om een wandeltocht van 500 miles te maken. Van München naar Rome of zo.
Gaat er iemand mee?
Zo rol jijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
But I would roll 500 miles
And I would roll 500 more
Just to be the man who roles a thousand miles
To fall down at your door
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn ogen! En oren!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja leuk, 500 mijl lopen... Maar wat is nou
[ afbeelding ]
?
Of niet in de lijst, zoals honderden vergelijkbare liedjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk liedje, maar als dit op 1275 had gestaan had dat me ook niet verbaasd.
Zelfs behoorlijk waardeloze schijtlol.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is helemaal niet zo'n geweldig nummer.
Het gaat niet om de bestemming maar om de reisquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja leuk, 500 mijl lopen... Maar wat is nou
[ afbeelding ]
?
Toen ik 15 was vond ik het leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zelfs behoorlijk waardeloze schijtlol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |