Dit is de waarheid.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft overal een nummer voor
Dat album heb ik nog best wel wat beluisterd omdat mijn moeder die veel draaide toen ik een jaar of 10 was.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, dus in dit geval voor alles wat er
[ afbeelding ]
gebeurt?
Wat onderweg gebeurt blijft onderweg. Aldus Marcoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurt?
Eind februari de Alpen te voet doorkruisen, succes!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
23 februari doen op de Marienplatz?
Holy shit, die ga ik nog eens zoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Dune deed tenminste A Million Miles.
Dat maakt hem wel zoveel beterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
How I Met Your Mother liedje
Hij is wat dat betreftquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft overal een nummer voor
geweldige aflevering wel, maar ik hou er niet zo van als een lied daardoor zo'n bonus krijgtquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel zoveel beter![]()
![]()
Marshall en Ted
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij is wat dat betreft
[ afbeelding ]
Ook met iets meer rpm. Kom je al snel verder. Verenaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Dune deed tenminste A Million Miles.
Opa staat daarop, en mijn opa was toen net overledenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |