< Says hi toe the Caribean lintwormquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb chronische honger sinds ik terug ben van vakantie
Hallo teenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Says hi toe the Caribean lintworm
Tonja doet wel eens een tekenshow. Dan moeten we raden wat zij tekent.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
wat kann zij goed
tekenen
maar zij teknet hem
in korte broek
< Probeert onschuldige verklaringen te vinden voor het woord "teen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Probeert onschuldige verklaringen te vinden voor het woord "teen"5 punten voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoop dat het niets ernstigs isquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb chronische honger sinds ik terug ben van vakantie
Ik heb vanmiddag mijn zoon gekortwiekt, hij was zeer tevreden, ik pak mijn agenda even.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef engine het volgende:
Ik ben vandaag geknipt door een een vriendin van m'n moeder. Bijna kaal gekniptHet is wel even wennen.
En je hoofd?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef engine het volgende:
Ik ben vandaag geknipt door een een vriendin van m'n moeder. Bijna kaal gekniptHet is wel even wennen.
Die zit er nog opquote:
Paddddoooquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor je dochter chufi.
Ga je er haar bijknippen?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zoon gekortwiekt, hij was zeer tevreden, ik pak mijn agenda even.
thanks ... ze voelt zich al weer beterquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor je dochter chufi.
Ik zat vanmiddag ff te denken hoe je dat woord moet vertalen...quote:
Vliegziek ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag ff te denken hoe je dat woord moet vertalen...
"Straaltraag"
Was het mooiste wat ik er kon van maken
Heb nog wel een rolletje plakband voor om het eraan te plakken.quote:
Wellus!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Vliegziek ofzo.
Niet alles hoeft 1 op 1 vertaald te worden.
Donkerblond krullend hoop ikquote:
Ik sprak mijn nichtje vanavond, ze was net terug van vakantie en heeft ook corona, net als de helft van de groep waar ze mee was, ze hebben ook nauwelijks klachten en overwegen nu oudejaarsavond met alle positief getesten te vierenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
thanks ... ze voelt zich al weer beter
hoezo was Frank nog in Studio?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Straaltraag"
Verstandige kontquote:
FirusFeestjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sprak mijn nichtje vanavond, ze was net terug van vakantie en heeft ook corona, net als de helft van de groep waar ze mee was, ze hebben ook nauwelijks klachten en overwegen nu oudejaarsavond met alle positief getesten te vieren
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was Frank nog in Studio?
dat is uren geleden waar hij
draaide of komt hij erst dran?
< Kijkt nog eens in zijn glaasje.quote:
Het is de leeftijd. Sterkte ermeequote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Straaltraag"
Et Tu, Brute!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de leeftijd. Sterkte ermee
Hoeft hij er nooit meer iets aan te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb nog wel een rolletje plakband voor om het eraan te plakken.
Dat is toch mooi meegenomen danquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeft hij er nooit meer iets aan te doen
Wel donkerblond, maar ik moet je teleurstellen voor wat betreft de krullenquote:
Ja daar moet je mee uitkijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
Ik zou wel iets van een film of zo op Twitch kunnen streamen, maar dan wil ik eerst even uitzoeken of ik er niet afgelazerd word vanwege copy right shit.
(Heb even vluchtig het vorige topic doorgenomen)
Dat zou wel leuk zijn, tof dat je het uit wil zoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
Ik zou wel iets van een film of zo op Twitch kunnen streamen, maar dan wil ik eerst even uitzoeken of ik er niet afgelazerd word vanwege copy right shit.
Subdelegeren kun je lerenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, tof dat je het uit wil zoeken
Whoop, whoop!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je vliegziek wordt moet de piloot stoppen met de loopings
Goenavund.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je vliegziek wordt moet de piloot stoppen met de loopings
Goenavund.
Het was heerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha Dees!
Goede vakantie gehad?
#verderleesiknietmeeopvakantiequote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk!![]()
Zitten jullie nog in het Zeeuwse of zijn jullie inmiddels weer thuis?
Goed om te horen. Heb al een mooie foto langs zien komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk!![]()
Zitten jullie nog in het Zeeuwse of zijn jullie inmiddels weer thuis?
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb al een mooie foto langs zien komen.
Wij zijn vandaag thuis gekomen. Heerlijk uitgewaaid
Ik heb dat zo eerder met anderen gedaan maar groot gelijk hoor....op youtube heb je een probleem denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
GADVERDAMME!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollen
Hoofdletters, jij weet hoe het heurtquote:
Inderdaad. Alles al in huis ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollen
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Deze is op 2e kerstdag gemaakt, we zijn toen wezen zeilen en snorkelen, daarna een bbq aan boord en kijken naar de zonsondergang met op de achtergrond Mariah Carey
[ afbeelding ]
Zeilen... +8quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Deze is op 2e kerstdag gemaakt, we zijn toen wezen zeilen en snorkelen, daarna een bbq aan boord en kijken naar de zonsondergang met op de achtergrond Mariah Carey
[ afbeelding ]
Jij mag niet meer raden. Begin ik wel aan de coco letter.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoofdletters, jij weet hoe het heurt![]()
Je houdt niet van oliebollen?
Ik hoor net dat je voor notturna niet hoeft te bakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles al in huis ook.
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.
Die is meer van de appelflappen. Vreten zal ze.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je voor notturna niet hoeft te bakken
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, tof dat je het uit wil zoeken
Lijkt me ook heel raar. Liedjes over kerst, sneeuw etc en dan die lekkere temperaturen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.
Je hebt hem nog steeds niet opquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden. Begin ik wel aan de coco letter.
En niet eens geWhammed?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.
Ik zie r ook nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.
Nee ben er zuinig op.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt hem nog steeds niet op
ik kreeg vandaag de 4 repen Tony
Goed zo, laat maar zien wie de baas is.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die is meer van de appelflappen. Vreten zal ze.
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.
Kun je nog wel live muziek streamen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.
Je kan de andere kant op kijken, maar als ze begint te blčren/zingen is er geen ontkomen meer aan.quote:
Maar straks wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie wat bewaard.....
Heeft Nu niets
overboord springenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Je kan de andere kant op kijken, maar als ze begint te blčren/zingen is er geen ontkomen meer aan.
Als ik niet op heel veel kanalen zou modden, zou het me niet zoveel uitmaken, maar als ik eraf gelazerd word dan kan ik ook niet meer op andere kanalen chatten en dus modden.quote:
Die heb ik daar wel gehoordquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze gemist tijdens het vuurthema
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik niet op heel veel kanalen zou modden, zou het me niet zoveel uitmaken, maar als ik eraf gelazerd word dan kan ik ook niet meer op andere kanalen chatten en dus modden.
Of kaas in je oren stoppen. Wat een pokkenummer is dat, net als last christmas van Wham!quote:
Moi!? Wiens ( mooi woord ) idee was het ook alweer?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.
Ja dat dus wel. Twitch lijkt minder moeite te hebben met copyright. Als darkraver streamt gaat de stream op facebook en youtube nog wel eens offline vanwege copyright...op Twitch nooit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je nog wel live muziek streamen?
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voerenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moi!? Wiens ( mooi woord ) idee was het ook alweer?
We weten allemaal wel wie dat is.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo, laat maar zien wie de baas is.
redelegeren... whahahah you're funny.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voeren
Af en toe moet je wel in de waan gelaten worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wie dat is.
Westkapelle. Pal aan de Westerschelde. Zelfs nog een zeehond gezien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik daar wel gehoord
Waar zaten jullie in Zeeland?
I knowquote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
redelegeren... whahahah you're funny.
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe moet je wel in de waan gelaten worden.
Yep, of @HiDiHo vragen, die streamt ook weleens BB, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.
Wat leuk! Zulke schattige beestjesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Westkapelle. Pal aan de Westerschelde. Zelfs nog een zeehond gezien.
Plus anderhalfquote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Zulke schattige beestjes![]()
Zijn jullie nog naar Zoutelande geweest of was dat bluf?
Ja dat kan, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de stream niet opneemt, dat gaat automatisch op Twitch.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je nog wel live muziek streamen?
Oh!!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voeren
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.
Nope, maar deze zeehond troffen we aan tussen de boulevard en de vaargeul bij Vlissingen. Blijf me elke keer weer verbazen hoe dicht die grote schepen langs de kust varen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Zulke schattige beestjes![]()
Zijn jullie nog naar Zoutelande geweest of was dat bluf?
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de stream niet opneemt, dat gaat automatisch op Twitch.
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelen
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelen
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”
< Observeert dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”
Oja dat klopt...maar BB australië blijft ook gewoon staan dus neem aan dat het mag dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, of @:hidiho vragen, die streamt ook weleens BB, dat mag ook niet.
Maar @:Gast_op_Afstand_GOA als je zelf wil streamen wil ik je wel helpen met de technische zaken.
Neehoor dan heeft ie gewoon mazzel. Hij zit nu op account nr 928742quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oja dat klopt...maar BB australië blijft ook gewoon staan dus neem aan dat het mag dan.
Oh hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Neehoor dan heeft ie gewoon mazzel. Hij zit nu op account nr 928742 :p
quote:
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Nope, maar deze zeehond troffen we aan tussen de boulevard en de vaargeul bij Vlissingen. Blijf me elke keer weer verbazen hoe dicht die grote schepen langs de kust varen.
Dat we allemaal tegelijk kunnen plassenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.
Moterbotersquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat we allemaal tegelijk kunnen plassen
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk beter
Heftig !quote:
En de zeehondjes ookquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig !
Er zullen een paar garnalen flink van slag geweest zijn
Stoned als een garnaal, zeg maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig !
Er zullen een paar garnalen flink van slag geweest zijn
Ja er staan nu bij Vlissingen ook waarschuwingsborden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.
Ja dat dus.quote:
Er ontstond inderdaad een bepaalde mate van paniek.quote:
Je ziet de mensen ook gewoon vallen door het geweld van de golf.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ontstond inderdaad een bepaalde mate van paniek.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je ziet de mensen ook gewoon dood vallen door het geweld van de golf.
Die golfbreker is de redding geweest. Anders had die golf mensen de vaargeul in kunnen zuigen.quote:
Ik vind 38 minuten een beetje te lang om nu nog te kijken.quote:
Overdag ook, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 38 minuten een beetje te lang om nu nog te kijken.
Pas op voor overstekende schepen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja er staan nu bij Vlissingen ook waarschuwingsborden.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas op voor overstekende schepen.
Je schrikt je toch ook helemaal naar als je zo'n golf op je af ziet komenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je ziet de mensen ook gewoon vallen door het geweld van de golf.
Ja, die wilde schepen steken gewoon over. Zonder te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou het droog, anders heb je een boot in je oog.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer met een kano een drukke vaargeul overgestoken. Dat was best spannend.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je doodquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hou het droog, anders heb je een boot in je oog.
Ja echt wel. Ik heb daar ook weleens gelopen, heerlijk met de voeten in de zee.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrikt je toch ook helemaal naar als je zo'n golf op je af ziet komen
Dat lijkt mij ook, die schepen zijn hugequote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een keer met een kano een drukke vaargeul overgestoken. Dat was best spannend.
Een oranje containerschip.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je dood
Indekken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las van de week ook zoiets:
Vroeger in het boekje van je auto:
- Hoe stel ik de ontsteking af
- Hoe vervang ik een band
Tegenwoordig:
- Adem de uitlaat niet in.
- Houd je vingers niet tussen de deur
Maar verder zijn we een stuk slimmer
En ze remmen niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, die schepen zijn huge
Door al dit soort gepamper worden mensen wel steeds minder gestimuleerd om zelf na te denken inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe dom iedereen tegenwoordig is ja
Je bedoelt toch niet Shii?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe dom iedereen tegenwoordig is ja
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je dood
Dan zal het vloed zijn geweest toen jij er liep, waardoor je verder op het strand liep, de geul is niet verplaatstquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb daar ook weleens gelopen, heerlijk met de voeten in de zee.En inderdaad veel schepen, maar zo dichtbij heb ik ze niet gezien.
Ik vind het beetje een bananennaamquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik een ringtone van gemaakt ..... Had een tijdje iemand die zo heette
quote:
Een zeehondjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oranje containerschip.![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
Ze was dan ook een Surinaamse tweelingquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beetje een bananennaam
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]gelukkig had ik haar niet gementioned
In d'r eentje?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was dan ook een Surinaamse tweeling
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Altijd is ze foetsie... maak je een grapje is ze er plots
Sterrenbeeldquote:
Dat is best wel een racistische kutopmerkingquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was dan ook een Surinaamse tweeling
Na het snijden niet meer in je ogen wrijven.quote:
Succes met zindelijk makenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Awwww![]()
Kan ik hem leuk uitlaten in het meertje in het park.
Ze heet eigenlijk anders en dr zusje ken ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is best wel een racistische kutopmerking
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?quote:
< GoA gaat sloor googlenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef notturna het volgende:
[..]
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?
Aha!quote:Sloor. 1) Beklagenswaardige vrouw 2) Deplorabele vrouw 3) Feeks 4) Koolzaad 5) Lamentabele vrouw 6) Nog niet gesloten koolplant 7) Onnozele sullige vrouw of meisje 8) Onnozele vrouw 9)
Dat is een sloot die goor is geworden door die klote zeehond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA gaat sloor googlen
Heb je het al gevonden?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA gaat sloor googlen
Blijk ik toch een typo gemaakt te hebben.quote:
Gooi er ook een kuub zand neer, dan voelt hij zich zo thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef notturna het volgende:
[..]
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een sloot die goor is geworden door die klote zeehond.
Jaha... en daar komen jullie niet zo goed mee weg !quote:
Sode en nottie hebben een onnozele vrouw achter hun huis liggenquote:
Jajajaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Blijk ik toch een typo gemaakt te hebben.
Ja en met halsbandje en een lange riem kan of zonnen of een beetje zwemmen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gooi er ook een kuub zand neer, dan voelt hij zich zo thuis.
Echt hč!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode en nottie hebben een onnozele vrouw achter hun huis liggen
Dat had ik nou nooit van ze verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Koolzaad dus. Dat groeit volop langs de snelweg die naast hun wijk ligt.quote:
Dan is het een vrouwtjes zeehond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Geef poot!"quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en met halsbandje en een lange riem kan of zonnen of een beetje zwemmen.
En die heb ik bij jou gewonnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie TT voor het volgende topicquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jajaja
#reddesloorachterdenottusodus
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En die heb ik bij jou gewonnen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koolzaad dus. Dat groeit volop langs de snelweg die naast hun wijk ligt.
Kan ik de kaasblokjes weer uit mijn oren halen?quote:
Barbaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ik de kaasblokjes weer uit mijn oren halen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kreeg je het nog mee? Geloof ik niets van!
We verhuizen naar het top2000 topicquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik was een smiley als reactie aan het zoeken en ineens was er een edit.
Ja daar post ik ook weleens, leuk topic, maar gaat ook heel snel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We verhuizen naar het top2000 topic
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat gewoon nog in het oude topic
Ja leuk topic, maar zooooooo snel, dus de top 2000 doe ik meestal gewoon via de ESF SCquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar post ik ook weleens, leuk topic, maar gaat ook heel snel.
Je bent ontspoord?quote:
Ik heb nog een chocoladeletter.quote:
Melk, van Dees gekregen op de meet.quote:
Je maakt nog kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Melk, van Dees gekregen op de meet.![]()
Bijna iedereen had hem de volgende dag al op en ik zei dat ik de laatste zou worden.
Dat zou de tactiek moeten zijn, ondertussen hebben we het al wel zo vertraagd dat we vanuit andere de landen kunnen zien wat er ongeveer aan gaat komen qua aantallen. Eerst besmettingen en dan de overlijdens Voorloopg lijkt dat laatste relatief mee te vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:21 schreef chufi het volgende:
Die Omicron slaat overal om zich heen.. Heeft het nog wel nut om in lockdown te blijven ... als we er uit komen slaat het toch nog toe ... Let it go , ga wel door met boosteren ..
Nog even volhouden danquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna iedereen had hem de volgende dag al op en ik zei dat ik de laatste zou worden.
Die van mij is nog steeds niet aangebroken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds niet aangebroken.
Ik heb maar een kaper op de kust.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook![]()
![]()
Ik moet wel opletten, want de oudste kleinzoon ligt op de loer. De jongste zou dat ook doen, maar die kan niet in dat kastje![]()
Beiden gek op chocola. (Dat hebben ze van hun moeder).
Peter Pannekoek is vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen een fijne jaarwisseling alvast voor iedereen. Hier nog 6 uurtjes thuiswerken. Dan vanavond mijn schoonouders op visite. Toch een gezellig avondje van gaan maken met eventueel spelletjes. Of wat er op tv mag zijn. Iig geen zin om weer the mask singers te moeten kijken
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas isquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb maar een kaper op de kust.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas is
Dat laatste moest ik koekelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:50 schreef Domnivoor het volgende:
Wij gaan vanavond met de hele familie Zoomen en Kahooten
Ja dat is idd wel een optie om te kijken Peter Pannekoek. Alleen denk ik dat mijn schoonouders dat wellicht niet zo heel leuk vinden. Dus we gaan het zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Peter Pannekoek is vanavonden Najib Amhali, maar die nemen wij op/kijken terug. Zitten bij dochter/schoonzoon, dan kijkt dat niet relaxed vind ik.
Verder geen idee eigenlijk.
Je kan niet alles wetenquote:
Dat is nog nooit iemand gelukt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas is
Vast wel tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef chufi het volgende:
Eens kijken zo of er nog oliebollen zijn te scoren..
konzert tina barcelona 1990quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef chufi het volgende:
Eens kijken zo of er nog oliebollen zijn te scoren..
Mooie beelden wel, maar die heeft vast niet drie maanden lava uitgespuugdquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)sting-ijsland-273977
Jawel, want pullup was daar nog deze zomerquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooie beelden wel, maar die heeft vast niet drie maanden lava uitgespuugd
Oh, maar nu is ie wel gestopt tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want pullup was daar nog deze zomer
Ja maar ze verwachten een nieuwe daar ook ergensquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, maar nu is ie wel gestopt toch
Mag ik vragen wat bij jou in de stad een oliebol kost?quote:
49 centquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou in de stad een oliebol kost?
Wij hadden 10oliebollen, 20 krentebollen en 20 appelflappen en moesten ¤ 70,- afrekenen.
quote:
Hier is gewoon in de super, wel "vers gebakken"quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Voortaan maar daar halen dan.
![]()
Er hing geen prijslijst. Was benieuwd. Het leek me nogal veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |