Een oranje containerschip.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je dood
Indekken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las van de week ook zoiets:
Vroeger in het boekje van je auto:
- Hoe stel ik de ontsteking af
- Hoe vervang ik een band
Tegenwoordig:
- Adem de uitlaat niet in.
- Houd je vingers niet tussen de deur
Maar verder zijn we een stuk slimmer
En ze remmen niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, die schepen zijn huge
Door al dit soort gepamper worden mensen wel steeds minder gestimuleerd om zelf na te denken inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe dom iedereen tegenwoordig is ja
Je bedoelt toch niet Shii?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe dom iedereen tegenwoordig is ja
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je dood
Dan zal het vloed zijn geweest toen jij er liep, waardoor je verder op het strand liep, de geul is niet verplaatstquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb daar ook weleens gelopen, heerlijk met de voeten in de zee.En inderdaad veel schepen, maar zo dichtbij heb ik ze niet gezien.
Ik vind het beetje een bananennaamquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik een ringtone van gemaakt ..... Had een tijdje iemand die zo heette
Een zeehondjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oranje containerschip.![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
Ze was dan ook een Surinaamse tweelingquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beetje een bananennaam
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]gelukkig had ik haar niet gementioned
In d'r eentje?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was dan ook een Surinaamse tweeling
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Altijd is ze foetsie... maak je een grapje is ze er plots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |