Ja dat dus.quote:
Er ontstond inderdaad een bepaalde mate van paniek.quote:
Je ziet de mensen ook gewoon vallen door het geweld van de golf.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ontstond inderdaad een bepaalde mate van paniek.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je ziet de mensen ook gewoon dood vallen door het geweld van de golf.
Die golfbreker is de redding geweest. Anders had die golf mensen de vaargeul in kunnen zuigen.quote:
Ik vind 38 minuten een beetje te lang om nu nog te kijken.quote:
Overdag ook, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 38 minuten een beetje te lang om nu nog te kijken.
Pas op voor overstekende schepen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja er staan nu bij Vlissingen ook waarschuwingsborden.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas op voor overstekende schepen.
Je schrikt je toch ook helemaal naar als je zo'n golf op je af ziet komenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je ziet de mensen ook gewoon vallen door het geweld van de golf.
Ja, die wilde schepen steken gewoon over. Zonder te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou het droog, anders heb je een boot in je oog.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer met een kano een drukke vaargeul overgestoken. Dat was best spannend.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is groen en als je het in je oog krijgt ga je doodquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hou het droog, anders heb je een boot in je oog.
Ja echt wel. Ik heb daar ook weleens gelopen, heerlijk met de voeten in de zee.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrikt je toch ook helemaal naar als je zo'n golf op je af ziet komen
Dat lijkt mij ook, die schepen zijn hugequote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een keer met een kano een drukke vaargeul overgestoken. Dat was best spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |