Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik niet op heel veel kanalen zou modden, zou het me niet zoveel uitmaken, maar als ik eraf gelazerd word dan kan ik ook niet meer op andere kanalen chatten en dus modden.
Of kaas in je oren stoppen. Wat een pokkenummer is dat, net als last christmas van Wham!quote:
Moi!? Wiens ( mooi woord ) idee was het ook alweer?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.
Ja dat dus wel. Twitch lijkt minder moeite te hebben met copyright. Als darkraver streamt gaat de stream op facebook en youtube nog wel eens offline vanwege copyright...op Twitch nooit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je nog wel live muziek streamen?
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voerenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moi!? Wiens ( mooi woord ) idee was het ook alweer?
We weten allemaal wel wie dat is.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo, laat maar zien wie de baas is.
redelegeren... whahahah you're funny.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voeren
Af en toe moet je wel in de waan gelaten worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wie dat is.
Westkapelle. Pal aan de Westerschelde. Zelfs nog een zeehond gezien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik daar wel gehoord
Waar zaten jullie in Zeeland?
I knowquote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
redelegeren... whahahah you're funny.
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe moet je wel in de waan gelaten worden.
Yep, of @HiDiHo vragen, die streamt ook weleens BB, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.
Wat leuk! Zulke schattige beestjesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Westkapelle. Pal aan de Westerschelde. Zelfs nog een zeehond gezien.
Plus anderhalfquote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Zulke schattige beestjes![]()
Zijn jullie nog naar Zoutelande geweest of was dat bluf?
Ja dat kan, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de stream niet opneemt, dat gaat automatisch op Twitch.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je nog wel live muziek streamen?
Oh!!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mijne, aan jou de eer om het uit te voeren
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom reageer ik maar ff niet. Zo lijkt hij toch nog de baas.
Nope, maar deze zeehond troffen we aan tussen de boulevard en de vaargeul bij Vlissingen. Blijf me elke keer weer verbazen hoe dicht die grote schepen langs de kust varen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Zulke schattige beestjes![]()
Zijn jullie nog naar Zoutelande geweest of was dat bluf?
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de stream niet opneemt, dat gaat automatisch op Twitch.
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelen
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opnemen hoeft ook niet, we willen het tegelijk zien en er dan hier realtime live over mekkeren en zwijmelen
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”
< Observeert dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Zeg dat ik niet op moet nemen.”
Oja dat klopt...maar BB australië blijft ook gewoon staan dus neem aan dat het mag dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, of @:hidiho vragen, die streamt ook weleens BB, dat mag ook niet.
Maar @:Gast_op_Afstand_GOA als je zelf wil streamen wil ik je wel helpen met de technische zaken.
Neehoor dan heeft ie gewoon mazzel. Hij zit nu op account nr 928742quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oja dat klopt...maar BB australië blijft ook gewoon staan dus neem aan dat het mag dan.
Oh hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Neehoor dan heeft ie gewoon mazzel. Hij zit nu op account nr 928742 :p
quote:
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Nope, maar deze zeehond troffen we aan tussen de boulevard en de vaargeul bij Vlissingen. Blijf me elke keer weer verbazen hoe dicht die grote schepen langs de kust varen.
Dat we allemaal tegelijk kunnen plassenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is van belang dat je eraan denkt het uit te zetten.
Moterbotersquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat we allemaal tegelijk kunnen plassen
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk beter
Heftig !quote:
En de zeehondjes ookquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig !
Er zullen een paar garnalen flink van slag geweest zijn
Stoned als een garnaal, zeg maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig !
Er zullen een paar garnalen flink van slag geweest zijn
Ja er staan nu bij Vlissingen ook waarschuwingsborden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vaargeul loopt daar heel dicht langs de kust, dat is best vreemd om te zien en heel af en toe vaart zo'n schip te hard wat dan teveel golfslag geeft en je een gigagolf op het strand krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |