Subdelegeren kun je lerenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, tof dat je het uit wil zoeken
Whoop, whoop!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je vliegziek wordt moet de piloot stoppen met de loopings
Goenavund.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je vliegziek wordt moet de piloot stoppen met de loopings
Goenavund.
Het was heerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha Dees!
Goede vakantie gehad?
#verderleesiknietmeeopvakantiequote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk!![]()
Zitten jullie nog in het Zeeuwse of zijn jullie inmiddels weer thuis?
Goed om te horen. Heb al een mooie foto langs zien komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk!![]()
Zitten jullie nog in het Zeeuwse of zijn jullie inmiddels weer thuis?
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb al een mooie foto langs zien komen.
Wij zijn vandaag thuis gekomen. Heerlijk uitgewaaid
Ik heb dat zo eerder met anderen gedaan maar groot gelijk hoor....op youtube heb je een probleem denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
Ik zou wel iets van een film of zo op Twitch kunnen streamen, maar dan wil ik eerst even uitzoeken of ik er niet afgelazerd word vanwege copy right shit.
(Heb even vluchtig het vorige topic doorgenomen)
GADVERDAMME!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollen
Hoofdletters, jij weet hoe het heurtquote:
Inderdaad. Alles al in huis ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker op tijd thuis voor de oliebollen
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Deze is op 2e kerstdag gemaakt, we zijn toen wezen zeilen en snorkelen, daarna een bbq aan boord en kijken naar de zonsondergang met op de achtergrond Mariah Carey
[ afbeelding ]
Zeilen... +8quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Deze is op 2e kerstdag gemaakt, we zijn toen wezen zeilen en snorkelen, daarna een bbq aan boord en kijken naar de zonsondergang met op de achtergrond Mariah Carey
[ afbeelding ]
Jij mag niet meer raden. Begin ik wel aan de coco letter.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoofdletters, jij weet hoe het heurt![]()
Je houdt niet van oliebollen?
Ik hoor net dat je voor notturna niet hoeft te bakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles al in huis ook.
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.
Die is meer van de appelflappen. Vreten zal ze.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je voor notturna niet hoeft te bakken
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, tof dat je het uit wil zoeken
Lijkt me ook heel raar. Liedjes over kerst, sneeuw etc en dan die lekkere temperaturen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.
Je hebt hem nog steeds niet opquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden. Begin ik wel aan de coco letter.
En niet eens geWhammed?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een hilarisch moment op het water en met zulke temperaturen.
Ik zie r ook nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaaf, behalve dan die Mariah Carey op de achtergrond.
Nee ben er zuinig op.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt hem nog steeds niet op
ik kreeg vandaag de 4 repen Tony
Goed zo, laat maar zien wie de baas is.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die is meer van de appelflappen. Vreten zal ze.
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.
Kun je nog wel live muziek streamen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat gaat 'm niet worden helaas.
Je kan de andere kant op kijken, maar als ze begint te blèren/zingen is er geen ontkomen meer aan.quote:
Maar straks wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie wat bewaard.....
Heeft Nu niets
overboord springenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Je kan de andere kant op kijken, maar als ze begint te blèren/zingen is er geen ontkomen meer aan.
Als ik niet op heel veel kanalen zou modden, zou het me niet zoveel uitmaken, maar als ik eraf gelazerd word dan kan ik ook niet meer op andere kanalen chatten en dus modden.quote:
Die heb ik daar wel gehoordquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze gemist tijdens het vuurthema
Dat risico kan je niet nemen, ik denk dat GOA dan zelf een account op Twitch aan moet maken en moet gaan streamen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik niet op heel veel kanalen zou modden, zou het me niet zoveel uitmaken, maar als ik eraf gelazerd word dan kan ik ook niet meer op andere kanalen chatten en dus modden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |