Ik heb nog een chocoladeletter.quote:
Melk, van Dees gekregen op de meet.quote:
Je maakt nog kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Melk, van Dees gekregen op de meet.![]()
Bijna iedereen had hem de volgende dag al op en ik zei dat ik de laatste zou worden.
Dat zou de tactiek moeten zijn, ondertussen hebben we het al wel zo vertraagd dat we vanuit andere de landen kunnen zien wat er ongeveer aan gaat komen qua aantallen. Eerst besmettingen en dan de overlijdens Voorloopg lijkt dat laatste relatief mee te vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:21 schreef chufi het volgende:
Die Omicron slaat overal om zich heen.. Heeft het nog wel nut om in lockdown te blijven ... als we er uit komen slaat het toch nog toe ... Let it go , ga wel door met boosteren ..
Nog even volhouden danquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna iedereen had hem de volgende dag al op en ik zei dat ik de laatste zou worden.
Die van mij is nog steeds niet aangebroken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds niet aangebroken.
Ik heb maar een kaper op de kust.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook![]()
![]()
Ik moet wel opletten, want de oudste kleinzoon ligt op de loer. De jongste zou dat ook doen, maar die kan niet in dat kastje![]()
Beiden gek op chocola. (Dat hebben ze van hun moeder).
Peter Pannekoek is vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen een fijne jaarwisseling alvast voor iedereen. Hier nog 6 uurtjes thuiswerken. Dan vanavond mijn schoonouders op visite. Toch een gezellig avondje van gaan maken met eventueel spelletjes. Of wat er op tv mag zijn. Iig geen zin om weer the mask singers te moeten kijken
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas isquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb maar een kaper op de kust.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas is
Dat laatste moest ik koekelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:50 schreef Domnivoor het volgende:
Wij gaan vanavond met de hele familie Zoomen en Kahooten
Ja dat is idd wel een optie om te kijken Peter Pannekoek. Alleen denk ik dat mijn schoonouders dat wellicht niet zo heel leuk vinden. Dus we gaan het zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Peter Pannekoek is vanavonden Najib Amhali, maar die nemen wij op/kijken terug. Zitten bij dochter/schoonzoon, dan kijkt dat niet relaxed vind ik.
Verder geen idee eigenlijk.
Je kan niet alles wetenquote:
Dat is nog nooit iemand gelukt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zet je in de hoek... Ik las wie er eigenlijk de baas is
Vast wel tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef chufi het volgende:
Eens kijken zo of er nog oliebollen zijn te scoren..
konzert tina barcelona 1990quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef chufi het volgende:
Eens kijken zo of er nog oliebollen zijn te scoren..
Mooie beelden wel, maar die heeft vast niet drie maanden lava uitgespuugdquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)sting-ijsland-273977
Jawel, want pullup was daar nog deze zomerquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooie beelden wel, maar die heeft vast niet drie maanden lava uitgespuugd
Oh, maar nu is ie wel gestopt tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want pullup was daar nog deze zomer
Ja maar ze verwachten een nieuwe daar ook ergensquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, maar nu is ie wel gestopt toch
Mag ik vragen wat bij jou in de stad een oliebol kost?quote:
49 centquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou in de stad een oliebol kost?
Wij hadden 10oliebollen, 20 krentebollen en 20 appelflappen en moesten ¤ 70,- afrekenen.
quote:
Hier is gewoon in de super, wel "vers gebakken"quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Voortaan maar daar halen dan.
![]()
Er hing geen prijslijst. Was benieuwd. Het leek me nogal veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |