< Says hi toe the Caribean lintwormquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb chronische honger sinds ik terug ben van vakantie
Hallo teenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Says hi toe the Caribean lintworm
Tonja doet wel eens een tekenshow. Dan moeten we raden wat zij tekent.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
wat kann zij goed
tekenen
maar zij teknet hem
in korte broek
< Probeert onschuldige verklaringen te vinden voor het woord "teen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Probeert onschuldige verklaringen te vinden voor het woord "teen"5 punten voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoop dat het niets ernstigs isquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb chronische honger sinds ik terug ben van vakantie
Ik heb vanmiddag mijn zoon gekortwiekt, hij was zeer tevreden, ik pak mijn agenda even.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef engine het volgende:
Ik ben vandaag geknipt door een een vriendin van m'n moeder. Bijna kaal gekniptHet is wel even wennen.
En je hoofd?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef engine het volgende:
Ik ben vandaag geknipt door een een vriendin van m'n moeder. Bijna kaal gekniptHet is wel even wennen.
Die zit er nog opquote:
Paddddoooquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor je dochter chufi.
Ga je er haar bijknippen?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zoon gekortwiekt, hij was zeer tevreden, ik pak mijn agenda even.
thanks ... ze voelt zich al weer beterquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor je dochter chufi.
Ik zat vanmiddag ff te denken hoe je dat woord moet vertalen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |