Sterrenbeeldquote:
Dat is best wel een racistische kutopmerkingquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was dan ook een Surinaamse tweeling
Na het snijden niet meer in je ogen wrijven.quote:
Succes met zindelijk makenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Awwww![]()
Kan ik hem leuk uitlaten in het meertje in het park.
Ze heet eigenlijk anders en dr zusje ken ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is best wel een racistische kutopmerking
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?quote:
< GoA gaat sloor googlenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef notturna het volgende:
[..]
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?
Aha!quote:Sloor. 1) Beklagenswaardige vrouw 2) Deplorabele vrouw 3) Feeks 4) Koolzaad 5) Lamentabele vrouw 6) Nog niet gesloten koolplant 7) Onnozele sullige vrouw of meisje 8) Onnozele vrouw 9)
Dat is een sloot die goor is geworden door die klote zeehond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA gaat sloor googlen
Heb je het al gevonden?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA gaat sloor googlen
Blijk ik toch een typo gemaakt te hebben.quote:
Gooi er ook een kuub zand neer, dan voelt hij zich zo thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:03 schreef notturna het volgende:
[..]
We hebben een sloor achter het huis. Daar kunnen we hem vast wel de hele dag stallen. Schijten en zeiken in de sloot, ja?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een sloot die goor is geworden door die klote zeehond.
Jaha... en daar komen jullie niet zo goed mee weg !quote:
Sode en nottie hebben een onnozele vrouw achter hun huis liggenquote:
Jajajaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Blijk ik toch een typo gemaakt te hebben.
Ja en met halsbandje en een lange riem kan of zonnen of een beetje zwemmen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gooi er ook een kuub zand neer, dan voelt hij zich zo thuis.
Echt hč!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode en nottie hebben een onnozele vrouw achter hun huis liggen
Dat had ik nou nooit van ze verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Koolzaad dus. Dat groeit volop langs de snelweg die naast hun wijk ligt.quote:
Dan is het een vrouwtjes zeehond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Geef poot!"quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en met halsbandje en een lange riem kan of zonnen of een beetje zwemmen.
En die heb ik bij jou gewonnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie TT voor het volgende topicquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jajaja
#reddesloorachterdenottusodus
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En die heb ik bij jou gewonnen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koolzaad dus. Dat groeit volop langs de snelweg die naast hun wijk ligt.
Kan ik de kaasblokjes weer uit mijn oren halen?quote:
Barbaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ik de kaasblokjes weer uit mijn oren halen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kreeg je het nog mee? Geloof ik niets van!
We verhuizen naar het top2000 topicquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik was een smiley als reactie aan het zoeken en ineens was er een edit.
Ja daar post ik ook weleens, leuk topic, maar gaat ook heel snel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We verhuizen naar het top2000 topic
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat gewoon nog in het oude topic
Ja leuk topic, maar zooooooo snel, dus de top 2000 doe ik meestal gewoon via de ESF SCquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar post ik ook weleens, leuk topic, maar gaat ook heel snel.
Je bent ontspoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |