quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet had er tekst bij gezeten en dan had je gewoon de zoveelste Suzan en Freek gehad.
Ja. Helaas wel. En dan dus niet zo'n eentje die slechts tegen vaccinaties is, maar ook niet meer met gevaccineerden wil omgaan. Al komt dit vooral door een van zijn naasten, die hem dit influistert, wat Pino112 ook zei.quote:
Oja, is ook zo. Dit jaar voor het eerst gekeken die film.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even melden dat ik het een gebrek aan cultuur vind dat er vooral Bassie en Adriaan associaties schijnen te zijn hier.
Dit is natuurlijk op de eerste plaats iets wat bij The Exorcist hoort.
Zo.
5 keer Suzan en Freek is nog een stuk korter dan dit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet had er tekst bij gezeten en dan had je gewoon de zoveelste Suzan en Freek gehad.
Nog meer fake news.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Maar dit is dus Part 1. Hoeveel delen zijn er?
Interval. Nu weer verder.quote:
Klopt, en Bassie is zelf ook nog erg verzwakt. Ik voorspel dat hij 2023 niet gaat halenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Helaas wel. En dan dus niet zo'n eentje die slechts tegen vaccinaties is, maar ook niet meer met gevaccineerden wil omgaan. Al komt dit vooral door een van zijn naasten, die hem dit influistert, wat Pino112 ook zei.
In deel 2 hoor je op een gegeven moment een dronken caveman een paar minuten lallenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Maar dit is dus Part 1. Hoeveel delen zijn er?
Leuk al dit soort opmerkingen, maar het is een Top 2000, geen top 168 uur muziek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:42 schreef Kopiko het volgende:
Hier hadden zeven andere nummers kunnen staan.
Maar 5x die meuk overleeft niemand.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 keer Suzan en Freek is nog een stuk korter dan dit.
?Dagoduckquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In deel 2 hoor je op een gegeven moment een dronken caveman een paar minuten lallen
King of the Stone Age?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In deel 2 hoor je op een gegeven moment een dronken caveman een paar minuten lallen
Zou dit lied dan ook een dodenbonus krijgen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, en Bassie is zelf ook nog erg verzwakt. Ik voorspel dat hij 2023 niet gaat halen
Ja das geen beste ziekte neequote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt dan ook niet in de T2000.
Colin ligt nu overigens in het ziekenhuis met een enge ziekte, las ik vanmorgen…
Denk het oprecht wel. Net als Life Is Life bij Maradona.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou dit lied dan ook een dodenbonus krijgen?
Weet nog dat ik dat voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dankzij dat stukje 'achtervolgingsmuziek' ben ik in de vele bakken lp's en cd's van pa gaan zoeken tot ik hem vond. Magnetic Fields van Jarre. Bleek ik hem ook nog te kennen van een rally programma dat hem als leader hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Verdwenen Kroon was de tofste serie
Ik geef je groen lichtquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan ik een slagroomtaart in het gezicht gooien?
Is dat dan de verklaring van de oversterfte?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar 5x die meuk overleeft niemand.
Eigenlijk was hij altijd al een beetje een clown hè?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Helaas wel. En dan dus niet zo'n eentje die slechts tegen vaccinaties is, maar ook niet meer met gevaccineerden wil omgaan. Al komt dit vooral door een van zijn naasten, die hem dit influistert, wat Pino112 ook zei.
Dus als Bassie doodgaat verhuist de halve top 10 naar uur 167?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk het oprecht wel. Net als Life Is Life bij Maradona.
Ja die lag al klaar....quote:
Dat is wel jammer, het blijft een jeugdheld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit op 1 zou wel interessant zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus als Bassie doodgaat verhuist de halve top 10 naar uur 167?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voorouder Dagrotduck denk ik
Dat nou ook weer niet, hij zal eerder naar plek 400 gaan ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus als Bassie doodgaat verhuist de halve top 10 naar uur 167?
Lewis Capaldi komt jouw kant op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik krijg zin in nagenoeg alles behalve Tubular Bells.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |