Dan had het wat meer op Iron Butterfly geleken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
Collega insinueert een stukje LSD tijdens schrijven en opnemen van dit nummer.
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Toch blijft dit veruit de engste slechterik uit Bassie en Adriaan
Bassie is een wappie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zonde dat Bassie en Adriaan tegenwoordig geen contact meer hebben. Adriaan is gevaccineerd en Bassie vindt het daarom eng om met Adriaan om te gaan, dus mag die niet langs komen.
En hij maakt op z'n 22e daarmee ook nog eens een start voor het succes van Richard Bransonquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Op z'n 22e.
Ik moet wat gaan doen met m'n leven.
Maar niet zo eng als Karbonkel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Jaap Stobbe's lachje was inderdaad zo eng dat ze hem helemaal niet in de show wilden. De omroep hield zijn poot stijf en bezorgde vele kinders een jeugdtrauma. Ik vond dat lachje wel geinig, alleen mn ouders vonden het minder dat ik m steeds nadeed
Drommels...quote:
Ken je Antarctic echoes? Zo niet dan zul je 'm vast ook wel met b en a kunnen associërenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Schijnt dat Vangelis nog wel platen van drie kwartier heeft
Zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Toch blijft dit veruit de engste slechterik uit Bassie en Adriaan
Dit lijkt me iets meer prijmtijm dan midden in de nacht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarom plant nporadio2 dit ook op verloren tijdstippen zoals dit (en zeker niet op prijm tijm), wat de lijst wel weer een tikkie ongeloofwaardiger maakt.
Die was tenminste binnen 3 minuten klaar met z'n 'Sorry'…quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Bugno3 het volgende:
Interessantdoenerij beetje dit. Denk dat Kyteman het heel mooi vindt.
Prima moment om te schijtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan hierna Normaal, Nederland is een smake****** land
Susan en Freek, Coldplay, Marco B, Kensington...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:42 schreef Kopiko het volgende:
Hier hadden zeven andere nummers kunnen staan.
Hopelijk dat kutboerennummer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan hierna Normaal, Nederland is een smake****** land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |