quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef alopio het volgende:
Collega’s beginnen me nu boos aan te kijken en willen weer sky radio op
Ik trap er niet in
Ik heb de week voor kerst alleen maar naar Sky geluisterd. Ik zou bijna een aanslag plegen opquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je collega's hebben geen muzieksmaak
Of Mart Hoogkamer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier hadden ook 16 nummers van de Beatles kunnen staan.
Die boeren nu vast wat kersthits op nohquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef alopio het volgende:
Collega’s beginnen me nu boos aan te kijken en willen weer sky radio op
Ik trap er niet in
Wie dwong je Sky te luisteren? Och arme...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb de week voor kerst alleen maar naar Sky geluisterd. Ik zou bijna een aanslag plegen op
Mariah
Of het gehele oeuvre van Sophie Straatquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier hadden ook 16 nummers van de Beatles kunnen staan.
Collega’squote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wie dwong je Sky te luisteren? Och arme...
Ach, die twee hadden voor hun geboorte al ruzie. Dat komt wel weer goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zonde dat Bassie en Adriaan tegenwoordig geen contact meer hebben. Adriaan is gevaccineerd en Bassie vindt het daarom eng om met Adriaan om te gaan, dus mag die niet langs komen.
Volgens mij komt dat meer door de zus/vrouw van Bassie dan door hem zelf toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zonde dat Bassie en Adriaan tegenwoordig geen contact meer hebben. Adriaan is gevaccineerd en Bassie vindt het daarom eng om met Adriaan om te gaan, dus mag die niet langs komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |