Wel de meeste nachtmerries van gehad, ja.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Wel tof dat ze eindelijk de lange versie draaien. Nu ook graag met Iron Butterfly.
Hebben ze gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Wel tof dat ze eindelijk de lange versie draaien. Nu ook graag met Iron Butterfly.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
In de ronde toren van Copenhagen ben ik nog geweest!
Ik heb tegenwoordig schaduwboxen, die zijn perfect!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik slechte boxen heb.
Oh wacht, die is al geweest blijkbaar. Smakeloos land, Nederland.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Beter dan dit wordt het vandaag niet meerquote:
Ik hou m’n koffie pauze nu, al 4 kannen opquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou m'n hele afwas kunnen wegwerken onder dit nummer
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:34 schreef Sabata het volgende:
Kwaad? Ik ben WOEDEND (aldus Frans Kokshoorn)
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef alopio het volgende:
Collega’s beginnen me nu boos aan te kijken en willen weer sky radio op
Ik trap er niet in
Mijn vaatwasser heeft langer dan een half uur nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou m'n hele afwas kunnen wegwerken onder dit nummer
Dat is dan wel weer jammer.quote:
Je collega's hebben geen muzieksmaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef alopio het volgende:
Ik trap er niet in
Gisteren stond q music op, vandaag ben ik de master van de radioquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies![]()
Geef ze maar gewoon de full top2000 experience
Ik vind dit ‘nummer’ hemeltergend maar zelfs ik zou niet zwichten voor zo’n terreur van je collega’s.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef alopio het volgende:
Ik trap er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |