Doe maar niet, want dodenbonusquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb de week voor kerst alleen maar naar Sky geluisterd. Ik zou bijna een aanslag plegen op
Mariah
Ik zou ontslag nemen.quote:
Oh dan heb je de lyrics nog nooit gehoord dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij ben ik nooit zo ver geraakt met dit liedje
Ik las het als “diep geraakt door” en vond dit even heel raar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij ben ik nooit zo ver geraakt met dit liedje
Op z'n 22e.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Alle instrumenten door Mikegod zelf bespeeld en volledig zelf gearrangeerd
Of alle taalliedjes van B&Aquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier had ook You Suffer 2000x achter elkaar gekund.
Mwah als je het nu doet valt het mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dodenbonus
Welnee joh, anders eindig je ook met dit soort dingen. Dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Op z'n 22e.
Ik moet wat gaan doen met m'n leven.
Zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
Collega insinueert een stukje LSD tijdens schrijven en opnemen van dit nummer.
ER ZIT EEN KNOP OP JE TEEVEEquote:
Daarom plant nporadio2 dit ook op verloren tijdstippen zoals dit (en zeker niet op prijm tijm), wat de lijst wel weer een tikkie ongeloofwaardiger maakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef Strani het volgende:
Ik ben geloof ik toch niet zo'n voorstander van die albumversies hoor. Zo'n Top 2000 is toch ook een beetje 'jouw favoriete muziek delen met anderen' maar als je in een groepje vrienden zelf kiest om ze iets van de Beatles of ABBA te laten horen en Henk naast je komt vervolgens hiermee, dan zou Henk's kans om een volgende keer weer uitgenodigd te worden aanzienlijk afnemen.
Ik wilde “komen” gebruiken, maar toen kon ik de eerste vijf reacties op die post al invullenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las het als “diep geraakt door” en vond dit even heel raar.
Jaap Stobbe's lachje was inderdaad zo eng dat ze hem helemaal niet in de show wilden. De omroep hield zijn poot stijf en bezorgde vele kinders een jeugdtrauma. Ik vond dat lachje wel geinig, alleen mn ouders vonden het minder dat ik m steeds nadeedquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Toch blijft dit veruit de engste slechterik uit Bassie en Adriaan
Dan had het wat meer op Iron Butterfly geleken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
Collega insinueert een stukje LSD tijdens schrijven en opnemen van dit nummer.
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Bassie is een wappie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zonde dat Bassie en Adriaan tegenwoordig geen contact meer hebben. Adriaan is gevaccineerd en Bassie vindt het daarom eng om met Adriaan om te gaan, dus mag die niet langs komen.
En hij maakt op z'n 22e daarmee ook nog eens een start voor het succes van Richard Bransonquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Op z'n 22e.
Ik moet wat gaan doen met m'n leven.
Maar niet zo eng als Karbonkel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Jaap Stobbe's lachje was inderdaad zo eng dat ze hem helemaal niet in de show wilden. De omroep hield zijn poot stijf en bezorgde vele kinders een jeugdtrauma. Ik vond dat lachje wel geinig, alleen mn ouders vonden het minder dat ik m steeds nadeed
Drommels...quote:
Ken je Antarctic echoes? Zo niet dan zul je 'm vast ook wel met b en a kunnen associërenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Schijnt dat Vangelis nog wel platen van drie kwartier heeft
Zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iets meer prijmtijm dan midden in de nacht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarom plant nporadio2 dit ook op verloren tijdstippen zoals dit (en zeker niet op prijm tijm), wat de lijst wel weer een tikkie ongeloofwaardiger maakt.
Die was tenminste binnen 3 minuten klaar met z'n 'Sorry'…quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Bugno3 het volgende:
Interessantdoenerij beetje dit. Denk dat Kyteman het heel mooi vindt.
Prima moment om te schijtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan hierna Normaal, Nederland is een smake****** land
Susan en Freek, Coldplay, Marco B, Kensington...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:42 schreef Kopiko het volgende:
Hier hadden zeven andere nummers kunnen staan.
Hopelijk dat kutboerennummer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan hierna Normaal, Nederland is een smake****** land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |