Concentreer je nou eens op je FOK!werk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik was ook mokertraag, want een collega begon tegen me te praten.
En dan naar Frankrijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
And everytime we touch, I get this feeling
The Exorcist heb ik nooit gezien, maar ik hoorde dat die film theologisch gezien nog best wel houdt snijdt. Moet daar eens verandering in brengen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even melde ndat ik het een gebrek aan cultuur vind dat er vooral Bassie en Adriaan associaties schijnen te zijn hier.
Dit is natuurlijk op de eerste plaats iets wat bij The Exorcist hoort.
Zo.
Boomeralertquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even melden dat ik het een gebrek aan cultuur vind dat er vooral Bassie en Adriaan associaties schijnen te zijn hier.
Zo.
Nee, voor je het weet had er tekst bij gezeten en dan had je gewoon de zoveelste Suzan en Freek gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Chapeau dat ze hem helemaal draaien maar dit had ook iets korter gekund
Dit wel, wel mooi voor de liefhebber dat dit nu kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Nee..meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Half het hele album.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef alopio het volgende:
Collega vraagt of het heel het album is
2.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Maar dit is dus Part 1. Hoeveel delen zijn er?
Zii weet hoe het danst op dit nummer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davina heeft een mening over dit lied
Twee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Maar dit is dus Part 1. Hoeveel delen zijn er?
Was jij niet hardlopen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wel, wel mooi voor de liefhebber dat dit nu kan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even melden dat ik het een gebrek aan cultuur vind dat er vooral Bassie en Adriaan associaties schijnen te zijn hier.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |