Vast wel..quote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef essnhills het volgende:
Zouden er mensen zijn die tot 31 december 23:59 wachten met het afsluiten van een nieuwe zorgverzekering?
Heb je wel niet echt een leven als je dat op oudejaarsavond nog zit te doenquote:
Dat dit nog eens gebeurd... dat jij bij het uurlijstje iemand gaat vertellen welk nummer het is!quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verdammt Ich Lieb Dich. Ich Lieb Dicht Nicht. Verdammt Ich Brauch Dich. Ich Brauch Dicht Nihiicht
Ik deed dat wel met papers op de universiteit, maar dat is toch anders.quote:
Eikels. Dit vinden we dan blijkbaar normaal, dat hier nooit echt een discussie over is geweest?quote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere vrouw dit wel meemaakt ja,mijn vriendinnen en ik iig wel
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je wel niet echt een leven als je dat op oudejaarsavond nog zit te doen
Ah, dat ligt dus niet aan mijn laptopquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fok-bug waarbij de laatste 3 posts op en neer gaan flippen
Ik heb geen leven, maar het zou niet in mij opkomen om zo iets te doen...quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topicquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.
eetsmakelijkquote:
Nee tis een plaag. Geloof dat meer mensen er last van hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dat ligt dus niet aan mijn laptop
Gebeurt hier ook vaak hoorquote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee tis een plaag. Geloof dat meer mensen er last van hebben.
Ja hoiquote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topic
Wie?quote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, weet je nu in ieder geval zeker dat je niet bij het groepje mensen zonder leven hoortquote:
Cockneyquote:Op maandag 27 december 2021 18:09 schreef Evenstar het volgende:
Water under the breach, lekkere uitspraak
Ik herken het nietquote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeurde dat in praktisch iedere tent. En ook er buiten wel eigenlijk. In de metro ofzo. Of op het perron. Of in de supermarkt.
Goed hequote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dit nog eens gebeurd... dat jij bij het uurlijstje iemand gaat vertellen welk nummer het is!
Ik heb nog nooit ergens echt bij gehoord...quote:Op maandag 27 december 2021 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, weet je nu in ieder geval zeker dat je niet bij het groepje mensen zonder leven hoort
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.quote:
Dat weet je bij D. niet Die is heel geheimzinnig over zijn privé leven..quote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.
Ik herken het ook niet als gedrag wat ik zou (durven en/of overwegen te) vertonenquote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.
Je bent altijd 1 van ons geweestquote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens echt bij gehoord...
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.quote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet als gedrag wat ik zou (durven en/of overwegen te) vertonen
Ja dat dusquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef Poppejans het volgende:
Ken deze van Amy niet
Vind het ook niks eigenlijk
De mensen die ik gemeet hebben kunnen vast wel bevestigen dat ik nooit een jongedame geweest benquote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet je bij D. niet Die is heel geheimzinnig over zijn privé leven..
Van die Marco B. Figurenquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.
Are you sure? Tegenwoordig zijn er heel overtuigende operatiesquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die ik gemeet hebben kunnen vast wel bevestigen dat ik nooit een jongedame geweest ben
Hij ziet de zoom ook.quote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Waarom spreekt Wouter ons toe alsof we debielen zijn?
Castreren, allemaalquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.
Wie zegt dat de cake wel te eten was?quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
He gadver, wie heeft die cake weer in de regen laten staan
quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verjaardagsboodschappen zijn weer binnen hoor
Het was zomer.....quote:
Haha, AH heeft ze voor me gebakkenquote:
Ik was 16...quote:
Het is weer voorbij die mooie...quote:
Niet buiten in de regen laten staan hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 18:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, AH heeft ze voor me gebakken
Omgebouwde vrouwen zien er nooit heel mannelijk uitquote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Are you sure? Tegenwoordig zijn er heel overtuigende operaties
Het recept is sowieso verlorenquote:Op maandag 27 december 2021 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat de cake wel te eten was?
Staan hier veilig in de koelkast. Hoewel m'n katje net ook al even in de koelkast zat, dus alsnog oppassenquote:Op maandag 27 december 2021 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet buiten in de regen laten staan hoor.
Wel groen glazuur?quote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staan hier veilig in de koelkast. Hoewel m'n katje net ook al even in de koelkast zat, dus alsnog oppassen
Hoe weet je dat. Misschien zijn die er niet heel mannelijk uitzien wel mislukt. En zijn andere operaties zo overtuigend dat je dat helemaal niet kunt zien.quote:Op maandag 27 december 2021 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Omgebouwde vrouwen zien er nooit heel mannelijk uit
Ohneequote:
Da's te vergezochtquote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Misschien zijn die er niet heel mannelijk uitzien wel mislukt. En zijn andere operaties zo overtuigend dat je dat helemaal niet kunt zien.
Ik zou een van mijn organen opofferen om Rio in de lijst te krijgen.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reflex
Sowieso, maar 4 keer Duran Duran in de lijst
Professor Dumbledore!quote:
Natte cake en ook sponscake is nog best te verteren…quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
He gadver, wie heeft die cake weer in de regen laten staan
We kunnen er lang of kort over praten. Het is gewoon verwerpelijk. En ik kan me niet inbeelden hoe vervelend het is. want ik heb er niet mee te maken, dus vooral vrouwen mogen hier wat over zeggen imo. Wat ik bij mijzelf merk is dat ik (door t gedrag van die horkerige minderheid) zelf wel terughoudender ben gaan opstellen. En dat vind ik vooral heel erg jammer.quote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het ook doen omdat je een aardige vent bent.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik zou een van mijn organen opofferen om Rio in de lijst te krijgen.
Da's 8 keer Duranquote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reflex
Sowieso, maar 4 keer Duran Duran in de lijst
quote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Professor Dumbledore!
Nooit geweten!
1 van de 2 die hem speeldequote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Professor Dumbledore!
Nooit geweten!
De eerste inderdaad, helaas overleed hij voor de filmreeks af wasquote:Op maandag 27 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 van de 2 die hem speelde
Het is ook verwerpelijk. En ik ben daardoor ook voorzichtig.quote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We kunnen er lang of kort over praten. Het is gewoon verwerpelijk. En ik kan me niet inbeelden hoe vervelend het is. want ik heb er niet mee te maken, dus vooral vrouwen mogen hier wat over zeggen imo. Wat ik bij mijzelf merk is dat ik (door t gedrag van die horkerige minderheid) zelf wel terughoudender ben gaan opstellen. En dat vind ik vooral heel erg jammer.
Ik vond One hand in my pocket leukerquote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De beste Alanis van dat album.
Maar goed, dat is ook wel valsspelen met Flea en Dave Navarro die meespelen op de track
...quote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft gister voor het eerst Harry Potter gekeken
Niet iedereen kan de correcte mening hebben, dat blijkt wel uit sommige nummers in de lijstquote:
Deel 1quote:
Mijn mening is altijd correctquote:Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet iedereen kan de correcte mening hebben, dat blijkt wel uit sommige nummers in de lijst
Wat moet ik hier nou over tegen mijn dochters zeggen? De oudste is al bijna een tiener.quote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook verwerpelijk. En ik ben daardoor ook voorzichtig.
En het is vervelend dat je nooit van te voren weet of je met een hork/agressieveling te maken hebt of met een normaal persoon.. Dus wat is nou verstandig om te doen. Negeren. Beetje proberen af te houden maar niet hard nee zeggen? Wel gewoon vriendelijk nee kunnen zeggen? Help?
Dat is dan weer een voordeel van Corona. Al tijden nauwelijks last van
Hij ligt nog voor op mij danquote:
quote:
TO DENY MEquote:
Beiden zijnquote:Op maandag 27 december 2021 18:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ironic of deze is nog best een lastige keuze
En de boeken heb ik ook nooit gelezenquote:
Ik ook niet, en zie het ook niet gebeurenquote:Op maandag 27 december 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de boeken heb ik ook nooit gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |