Ik vond One hand in my pocket leukerquote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De beste Alanis van dat album.
Maar goed, dat is ook wel valsspelen met Flea en Dave Navarro die meespelen op de track
...quote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft gister voor het eerst Harry Potter gekeken
Niet iedereen kan de correcte mening hebben, dat blijkt wel uit sommige nummers in de lijstquote:
Deel 1quote:
Mijn mening is altijd correctquote:Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet iedereen kan de correcte mening hebben, dat blijkt wel uit sommige nummers in de lijst
Wat moet ik hier nou over tegen mijn dochters zeggen? De oudste is al bijna een tiener.quote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook verwerpelijk. En ik ben daardoor ook voorzichtig.
En het is vervelend dat je nooit van te voren weet of je met een hork/agressieveling te maken hebt of met een normaal persoon.. Dus wat is nou verstandig om te doen. Negeren. Beetje proberen af te houden maar niet hard nee zeggen? Wel gewoon vriendelijk nee kunnen zeggen? Help?
Dat is dan weer een voordeel van Corona. Al tijden nauwelijks last van
Hij ligt nog voor op mij danquote:
quote:
TO DENY MEquote:
Beiden zijnquote:Op maandag 27 december 2021 18:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ironic of deze is nog best een lastige keuze
En de boeken heb ik ook nooit gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |