quote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bent toch pas 31 dus de aftakeling valt toch nog wel mee?
Ja, maar zulke vieze mannetjes gaan meestal voor makkelijke slachtoffers. En dat zijn meisjes van 16/17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]De opmerking die ik wist die ging komen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al wel 15 dagen 31 hoor!
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Is dit een typisch essnhills dingetje? Of zijn wij mannen echt zulke eikels en hebben alle dames hier zulke meteoor ervaringen?quote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeurde dat in praktisch iedere tent. En ook er buiten wel eigenlijk. In de metro ofzo. Of op het perron. Of in de supermarkt.
My friends all drive horses![]()
1173 Water Under The Bridge Adele![]()
1172 Love Is A Losing Game Amy Winehouse![]()
1171 MacArthur Park Donna Summer
1170 The Reflex Duran Duran
1169 You Oughta Know Alanis Morissette
1168 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim
1167 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig![]()
1166 I Knew You Were Waiting George Michael & A. Franklin
1165 Madness Muse
1164 21 Guns Green Day
1163 Praying For Time George Michael![]()
1162 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Koen66 het volgende:
koken, laterrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssssssssssssss
Zo, mijn pc transplantatie is gelukt dus ik kan weer fulltime mee (shit)posten
I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Ik hoorde net dat voorspelbaarheid fijn is. Dusquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
De opmerking die ik wist die ging komen....
Toch al wel 15 dagen 31 hoor!
Nog gefeliciteerd
Haha thanksquote:Op maandag 27 december 2021 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat voorspelbaarheid fijn is. Dus
Nog gefeliciteerd
Van wat ik van vriendinnen weet alle dames wel? In meer of mindere mate..quote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dit een typisch essnhills dingetje? Of zijn wij mannen echt zulke eikels en hebben alle dames hier zulke meteoor ervaringen?
Maar scheelde wel waar ik was hoor. Stappen in Amsterdam.. dan wist je dat van te voren.. Stappen in Delft was meestal prima"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
1173 Water Under The Bridge Adele![]()
1172 Love Is A Losing Game Amy Winehouse
1171 MacArthur Park Donna Summer![]()
1169 You Oughta Know Alanis Morissette![]()
1168 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim![]()
1167 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig![]()
1165 Madness Muse![]()
1164 21 Guns Green Day
1163 Praying For Time George Michael
1162 I Wish It Would Rain Down Phil Collins(komt vooral door het gitaarwerk van Slowhand )
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik denk dat vrijwel iedere vrouw dit wel meemaakt ja,mijn vriendinnen en ik iig welquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dit een typisch essnhills dingetje? Of zijn wij mannen echt zulke eikels en hebben alle dames hier zulke meteoor ervaringen?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Snap überhaupt de lol van zo'n nieuwsjaarduik niet....
Ben meestal toch te brak om zo vroeg mn bed al uit te komen op 1 januari
Ik zie dat de Adele-brengt-een-album-uit-bonus ook weer van toepassing is. Vermoeiend.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Staat ook slechts 16x in de lijst.quote:Op maandag 27 december 2021 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie dat de Adele-brengt-een-album-uit-bonus ook weer van toepassing is. Vermoeiend."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
1173 Water Under The Bridge Adele
1172 Love Is A Losing Game Amy Winehouse
1171 MacArthur Park Donna Summer
1169 You Oughta Know Alanis Morissettede beste van Alanis
1168 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim
1167 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig
1165 Madness Muse
1164 21 Guns Green Day
1163 Praying For Time George Michael
1162 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Hopelijk komt de woonbegeleiding pas na Matthias..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit is pas de tweede notering die ik van haar hoor. Dus nog heel veel te gaanquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat ook slechts 16x in de lijst.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zouden er mensen zijn die tot 31 december 23:59 wachten met het afsluiten van een nieuwe zorgverzekering?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee, gebeurd vaker dan je denktquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dit een typisch essnhills dingetje? Of zijn wij mannen echt zulke eikels en hebben alle dames hier zulke meteoor ervaringen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Slap uurtje.
Kijken wat ik ga etenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En zullen ongetwijfeld ook weer nrs van dat album komend jaar in de lijst staan.quote:Op maandag 27 december 2021 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie dat de Adele-brengt-een-album-uit-bonus ook weer van toepassing is. Vermoeiend.
Ik heb zo'n schijthekel aan dat laatste nummer.
Die uithalen hiiiiiiii, net als nagels over een krijtbord zo erg.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: