In wat voor pauper omgeving bevind jij je steeds?quote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeurde dat in praktisch iedere tent. En ook er buiten wel eigenlijk. In de metro ofzo. Of op het perron. Of in de supermarkt.
Jij gaat naar de verkeerde kroegen. Waar ik naartoe ga is duidelijk dat we het expres doenquote:Op maandag 27 december 2021 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een drukke tent met veel stinkende mensen waar je ieder drankje apart moet halen en betalen en waar vieze mannetjes aan je zitten in het voorbij gaan en doen alsof het per ongeluk was.
Ik ben dit jaar 1x in een kroeg geweest. Toen het mocht. Was het afscheid van mijn vader van zijn werk (ik was de Bob). Was helemaal raar.quote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
merkte paar weken terug dat 1.5 meter in een kroeg een dingetje was
lolquote:Op maandag 27 december 2021 17:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij gaat naar de verkeerde kroegen. Waar ik naartoe ga is duidelijk dat we het expres doen
vorige maand Fok Meet gehad in Den Haagquote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 1x in een kroeg geweest. Toen het mocht. Was het afscheid van mijn vader van zijn werk (ik was de Bob). Was helemaal raar.
Nee. Maar ik ben een niet-onafstotelijke jongedame. Al wordt het met de jaren wel minderquote:Op maandag 27 december 2021 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je een shirt aan met "vieze mannetjes raak me aan" ofzo
Geen kroeg van binnen gezien dit jaar....quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 1x in een kroeg geweest. Toen het mocht. Was het afscheid van mijn vader van zijn werk (ik was de Bob). Was helemaal raar.
Hij wist niet wanneer ie weer terug kwamquote:
Ik kende het welquote:
ze zitten nog te wachtenquote:Op maandag 27 december 2021 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hij wist niet wanneer ie weer terug kwam
Don't know if he'll be back again?quote:
Saai hequote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen kroeg van binnen gezien dit jaar....
Eigenlijk alleen een paar verjaardagen gehad met de op dat moment geldende groepsgrootte
Je bent toch pas 31 dus de aftakeling valt toch nog wel mee?quote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben een niet-onafstotelijke jongedame. Al wordt het met de jaren wel minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 27 december 2021 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Don't know if he'll be back again?
quote:
quote:1173 Water Under The Bridge Adele 4
1172 Love Is A Losing Game Amy Winehouse 8,5
1171 MacArthur Park Donna Summer 8
1170 The Reflex Duran Duran 7
1169 You Oughta Know Alanis Morissette 7,5
1168 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 3
1167 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig 6
1166 I Knew You Were Waiting George Michael & A. Franklin 7