Nou, weet je nu in ieder geval zeker dat je niet bij het groepje mensen zonder leven hoortquote:
Cockneyquote:Op maandag 27 december 2021 18:09 schreef Evenstar het volgende:
Water under the breach, lekkere uitspraak
Ik herken het nietquote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeurde dat in praktisch iedere tent. En ook er buiten wel eigenlijk. In de metro ofzo. Of op het perron. Of in de supermarkt.
Goed hequote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dit nog eens gebeurd... dat jij bij het uurlijstje iemand gaat vertellen welk nummer het is!
Ik heb nog nooit ergens echt bij gehoord...quote:Op maandag 27 december 2021 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, weet je nu in ieder geval zeker dat je niet bij het groepje mensen zonder leven hoort
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.quote:
Dat weet je bij D. niet Die is heel geheimzinnig over zijn privé leven..quote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.
Ik herken het ook niet als gedrag wat ik zou (durven en/of overwegen te) vertonenquote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt omdat jij geen jongedame bent geweest.
Je bent altijd 1 van ons geweestquote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens echt bij gehoord...
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.quote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet als gedrag wat ik zou (durven en/of overwegen te) vertonen
Ja dat dusquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef Poppejans het volgende:
Ken deze van Amy niet
Vind het ook niks eigenlijk
De mensen die ik gemeet hebben kunnen vast wel bevestigen dat ik nooit een jongedame geweest benquote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet je bij D. niet Die is heel geheimzinnig over zijn privé leven..
Van die Marco B. Figurenquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |