Verdammt Ich Lieb Dich. Ich Lieb Dicht Nicht. Verdammt Ich Brauch Dich. Ich Brauch Dicht Nihiichtquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
1173 Water Under The Bridge Adele
1172 Love Is A Losing Game Amy Winehouse
1171 MacArthur Park Donna Summer
1170 The Reflex Duran Duran
1169 You Oughta Know Alanis Morissettede beste van Alanis
1168 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim
1167 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig
1166 I Knew You Were Waiting George Michael & A. Franklin
1165 Madness Muse
1164 21 Guns Green Day
1163 Praying For Time George Michael
1162 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
Vast wel..quote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef essnhills het volgende:
Zouden er mensen zijn die tot 31 december 23:59 wachten met het afsluiten van een nieuwe zorgverzekering?
Heb je wel niet echt een leven als je dat op oudejaarsavond nog zit te doenquote:
Dat dit nog eens gebeurd... dat jij bij het uurlijstje iemand gaat vertellen welk nummer het is!quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verdammt Ich Lieb Dich. Ich Lieb Dicht Nicht. Verdammt Ich Brauch Dich. Ich Brauch Dicht Nihiicht
Ik deed dat wel met papers op de universiteit, maar dat is toch anders.quote:
Eikels. Dit vinden we dan blijkbaar normaal, dat hier nooit echt een discussie over is geweest?quote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere vrouw dit wel meemaakt ja,mijn vriendinnen en ik iig wel
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je wel niet echt een leven als je dat op oudejaarsavond nog zit te doen
Ah, dat ligt dus niet aan mijn laptopquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fok-bug waarbij de laatste 3 posts op en neer gaan flippen
Ik heb geen leven, maar het zou niet in mij opkomen om zo iets te doen...quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topicquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja. SOmmige mensen hebben inderdaad geen leven.
eetsmakelijkquote:
Nee tis een plaag. Geloof dat meer mensen er last van hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dat ligt dus niet aan mijn laptop
Gebeurt hier ook vaak hoorquote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee tis een plaag. Geloof dat meer mensen er last van hebben.
Ja hoiquote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topic
Wie?quote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anderen zitten een week lang op Fok! te spammen in het top 2000 topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |