Natte cake en ook sponscake is nog best te verteren…quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
He gadver, wie heeft die cake weer in de regen laten staan
We kunnen er lang of kort over praten. Het is gewoon verwerpelijk. En ik kan me niet inbeelden hoe vervelend het is. want ik heb er niet mee te maken, dus vooral vrouwen mogen hier wat over zeggen imo. Wat ik bij mijzelf merk is dat ik (door t gedrag van die horkerige minderheid) zelf wel terughoudender ben gaan opstellen. En dat vind ik vooral heel erg jammer.quote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen doet het ook niet. Maar de mannen die het wel doen doen dat bij heeeeeeeeeeeel veel jongedames.
Je kan het ook doen omdat je een aardige vent bent.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik zou een van mijn organen opofferen om Rio in de lijst te krijgen.
Da's 8 keer Duranquote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reflex
Sowieso, maar 4 keer Duran Duran in de lijst
quote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Professor Dumbledore!
Nooit geweten!
1 van de 2 die hem speeldequote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Professor Dumbledore!
Nooit geweten!
De eerste inderdaad, helaas overleed hij voor de filmreeks af wasquote:Op maandag 27 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 van de 2 die hem speelde
Het is ook verwerpelijk. En ik ben daardoor ook voorzichtig.quote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We kunnen er lang of kort over praten. Het is gewoon verwerpelijk. En ik kan me niet inbeelden hoe vervelend het is. want ik heb er niet mee te maken, dus vooral vrouwen mogen hier wat over zeggen imo. Wat ik bij mijzelf merk is dat ik (door t gedrag van die horkerige minderheid) zelf wel terughoudender ben gaan opstellen. En dat vind ik vooral heel erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |