Als iemand zegt dat een voetbal vierkant is en de ander zegt dat dat niet klopt dan geloven we idd de laatste persoon.quote:Op maandag 27 december 2021 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, dat snap ik ook nooit helemaal. Als iemand A zegt en een ander zegt dat A niet klopt, geloven ze die laatste persoon.
Nog even los van dat het niet gaat om geloven.quote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat een voetbal vierkant is en de ander zegt dat dat niet klopt dan geloven we idd de laatste persoon.
Lijkt me verder niet een heel raar iets of wel dan?
Ook dat idd.quote:Op maandag 27 december 2021 18:20 schreef Wantie het volgende:
Nog even los van dat het niet gaat om geloven.
Het gaat om onderbouwing.
Het is in ieder geval accurater dan vaccin deskundige. Daar heeft hij zo te zien helemaal geen scholing in gehad of onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Word ie nou een veearts genoemd uit angst dat mensen het filmpje gaan bekijken? Bill Gates neemt blijkbaar veeartsen in dienst, geen wonder dat wappies hem niet vertrouwen.
Oh, Osterhaus en Koopmans werden ook veeartsen genoemd om hun expertise belachelijk te maken...quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Word ie nou een veearts genoemd uit angst dat mensen het filmpje gaan bekijken? Bill Gates neemt blijkbaar veeartsen in dienst, geen wonder dat wappies hem niet vertrouwen.
Is er dan discussie over de vraag of voetballen rond of vierkant zijn? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat een voetbal vierkant is en de ander zegt dat dat niet klopt dan geloven we idd de laatste persoon.
Lijkt me verder niet een heel raar iets of wel dan?
quote:Op maandag 27 december 2021 18:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is in ieder geval accurater dan vaccin deskundige. Daar heeft hij zo te zien helemaal geen scholing in gehad of onderzoek naar gedaan.
Ik zeg niet dat hij wel of niet gelijk heeft, maar kom op man om hem neer te zetten als veearts is gewoon kinderachtig.quote:Vanden Bossche received his DVM from the University of Ghent, Belgium, and his PhD degree in Virology from the University of Hohenheim, Germany. He held adjunct faculty appointments at universities in Belgium and Germany. After his career in Academia, Geert joined several vaccine companies (GSK Biologicals, Novartis Vaccines, Solvay Biologicals) to serve various roles in vaccine R&D as well as in late vaccine development. Geert then moved on to join the Bill & Melinda Gates Foundation’s GH Discovery team as SPO and later on to work with GAVI as Senior Ebola Program Manager; he subsequently joined the German Center for Infection Research as Head of the Vaccine Development Office. Geert is now primarily serving as a Biotech/ Vaccine consultant while also conducting his own research on NK cell-based vaccines.
Als iedereen van een brug afspringt doe jij dat dan ook? Dom excuus.quote:Oh, Osterhaus en Koopmans werden ook veeartsen genoemd om hun expertise belachelijk te maken...
In Wappieland wel ja.quote:Op maandag 27 december 2021 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is er dan discussie over de vraag of voetballen rond of vierkant zijn? Dat heb ik dan even gemist.
Oh, ok.quote:
Hij is veearts...quote:Op maandag 27 december 2021 18:57 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ik zeg niet dat hij wel of niet gelijk heeft, maar kom op man om hem neer te zetten als veearts is gewoon kinderachtig.
En wat is Rien Emmery van beroep en welke opleidingen heeft hij genoten? De schrijver van dit artikel dat verstopt zit achter een paywall. Vast geen expert anders zou hij niet in zon klote baantje belanden lijkt mij.quote:
Wat heeft dat precies te maken met het wel of niet veearts zijn van vanden Bossche?quote:Op maandag 27 december 2021 19:03 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
En wat is Rien Emmery van beroep en welke opleidingen heeft hij genoten? De schrijver van dit artikel dat verstopt zit achter een paywall. Vast geen expert anders zou hij niet in zon klote baantje belanden lijkt mij.
quote:Wie is Geert Vanden Bossche?
Hij wordt op YouTube voorgesteld als een wereldwijde vaccinautoriteit met een grote reputatie, maar dat klopt niet. Als veearts heeft hij wel een wetenschappelijke achtergrond.
We hebben op dit moment vooral last van mensen die angst voor een prikje hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Als we geert van den bosche niet serieus kunnen nemen omdat ie blijkbaar alleen een veearts is los van dat ie wel gewoon virologie heeft gestudeerd, waarom zouden we die rien wel serieus nemen. Weet je wat laten we gewoon helemaal niemand serieus nemen, en gewoon geloven in dingen omdat we dat graag willen. Dan zijn ook meteen van dat gedoe met welke experts je wel en niet mag geloven af.quote:Op maandag 27 december 2021 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies te maken met het wel of niet veearts zijn van vanden Bossche?
[..]
Geloven in dingen omdat je graag wil dat iets is zoals jij wil is iets voor wappies; de rest gaat liever uit van expertise, wetenschap en feiten.quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Als we geert van den bosche niet serieus kunnen nemen omdat ie blijkbaar alleen een veearts is los van dat ie wel gewoon virologie heeft gestudeerd, waarom zouden we die rien wel serieus nemen. Weet je wat laten we gewoon helemaal niemand serieus nemen, en gewoon geloven in dingen omdat we dat graag willen. Dan zijn ook meteen van dat gedoe met welke experts je wel en niet mag geloven af.
Beetje net als in de secret, misschien werkt het wel als we het allemaal maar gewoon heel goed geloven. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet denk dat het werkt, want ik heb nog steeds de loterij niet gewonnen maaaar op een dag gaat dat vast gebeuren. Ik moet gewoon wat harder geloven.
In het eerste deel zijn er natuurlijk al een zooi links voorbijgekomen vwb de geloofwaardigheid van deze charlatan maar vooruit, speciaal voor jou ondanks dat je ze al vaker voorbij hebt zien komen:quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Als we geert van den bosche niet serieus kunnen nemen omdat ie blijkbaar alleen een veearts is los van dat ie wel gewoon virologie heeft gestudeerd, waarom zouden we die rien wel serieus nemen. Weet je wat laten we gewoon helemaal niemand serieus nemen, en gewoon geloven in dingen omdat we dat graag willen. Dan zijn ook meteen van dat gedoe met welke experts je wel en niet mag geloven af.
Beetje net als in de secret, misschien werkt het wel als we het allemaal maar gewoon heel goed geloven. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet denk dat het werkt, want ik heb nog steeds de loterij niet gewonnen maaaar op een dag gaat dat vast gebeuren. Ik moet gewoon wat harder geloven.
quote:Op zondag 26 december 2021 02:42 schreef AchJa het volgende:
Echt he, die vent is een grote grap... Waarom worden dit soort figuren altijd blindelings zonder ook maar een kritische noot geloofd? Maar als er kritiek op zo'n charlatan komt moeten er duizend bronnen gepost worden en is men plotseling heel kritisch en heeft iedereen het verkeerd...
A European "expert" claims the covid vaccines will end humanity. More nonsense, as we prove in this article.
Vlaamse veearts verspreidt foutieve informatie over vaccinatie en 'immuunontsnapping'
FALSE: Geert Vanden Bossche says mass vaccination might boost a surge of new covid variants.
His claims are speculative, he offers no evidence to support his arguments, and makes several comments which are blatantly incorrect.
The Doomsday Prophecy of Dr. Geert Vanden Bossche
Belgische wetenschapper waarschuwt voor ramp door coronavaccins, maar bewering houdt geen steek
Vanden Bossche's Flawed Science
Hoe antivaxers een Vlaamse veearts wereldberoemd maakten
Etc.
En anders Googlen jullie zelf maar even...
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef Rolfieo het volgende:
Eigenlijk iedereen die er wat verstand van heeft?
https://respectfulinsolen(...)wakefield-is-to-mmr/
https://healthfeedback.or(...)riants-of-the-virus/
https://zdoggmd.com/vanden-bossche/
https://www.mcgill.ca/oss(...)geert-vanden-bossche
https://www.snopes.com/news/2021/03/26/geert-vanden-bossche/
https://twitter.com/Ruud_Brouwer/status/1375444575096033283?s=20
https://sciencebasedmedic(...)ovid-19-vaccination/
https://www.vrt.be/vrtnws(...)e-escape-door-coron/
https://www.gezondheidenw(...)-tegen-coronavaccins
https://www.vrt.be/vrtnws(...)e-escape-door-coron/
https://dpa-factchecking.com/belgium/210329-99-19767/
https://www.knack.be/nieu(...)-normal-1714983.html
Hij verteld gewoon een hoop onzin zonder juiste onderbouwing. Hij staat gewoon bekend als een niet gerespecteerde wetenschapper.
Veel wappies in de politiek danquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geloven in dingen omdat je graag wil dat iets is zoals jij wil is iets voor wappies; de rest gaat liever uit van expertise, wetenschap en feiten.
Nee. We kunnen hem niet serieus nemen omdat zijn uitspraken niet ondersteund worden door feiten of argumenten die hout snijden.quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Als we geert van den bosche niet serieus kunnen nemen omdat ie blijkbaar alleen een veearts is
Ja, maar dankzij die tweede booster kunnen we wel weer terug naar normaal.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Nober het volgende:
Boosters van vaccins die al niet heel lang bescherming bieden. In maart dus weer een nieuwe ronde.
BSquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Nober het volgende:
Boosters van vaccins die al niet heel lang bescherming bieden. In maart dus weer een nieuwe ronde.
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
BS
T celle. Werken nog prima waardoor de vaccins nog prima tegen ernstige ziekte werken
Mooi je weet niet waar je het over hebt. Duidelijkquote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.
Dan liever groepsimmuniteit en een gezonde levensstijl stimuleren aan allen met een BMI van 27 en hoger.
Waarvan akte.quote:Op maandag 27 december 2021 20:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mooi je weet niet waar je het over hebt. Duidelijk
Ja, dat dacht de Sterkste man van Belgi ook.quote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.
Dan liever groepsimmuniteit en een gezonde levensstijl stimuleren aan allen met een BMI van 27 en hoger.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht de Sterkste man van Belgi ook.
RIP...
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.quote:Hoewel zijn overlijden door de media aan Covid-19 werd gelinkt, werd dit door zijn echtgenote ontkend.
Ja, zijn echtgenote ontkent dat vanwege zijn standpunt mbt covid...quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Wat zijn vrouw, tevens woonachtig in kamp antivaxx, post op feesboek hecht ik niet zoveel waarde aan... Het ziekenhuis zegt wat anders...quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Uiteraard, #Myocarditis he... Maar aan Covid overlijden? Onmogelijk!quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia h, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia h, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Topsport is niet gezond.quote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.
Daar hebben we veeartsen voor iddquote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
Geen idee welk argument ik hierin zou moeten zien, maar ik zou in elk geval niet mijn beslissingen baseren op de uitspraken van mensen die bewezen onzin verkondigen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Ik ben gevaccineerd en ik kan nog steeds niet vliegen, dus inderdaad: in die zin werken ze niet. In welk opzicht bedoel je?quote:
Oh, dan is er dus ook geen probleemquote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Yup, interesseert me geen reet. Nog ff en mijn gele boekje is vol.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen he!quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ga je nog vertellen in welke zin die vaccins niet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |