abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202850318
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:

[..]
[..]
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Ja, zijn echtgenote ontkent dat vanwege zijn standpunt mbt covid...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202850418
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Wat zijn vrouw, tevens woonachtig in kamp antivaxx, post op feesboek hecht ik niet zoveel waarde aan... Het ziekenhuis zegt wat anders...

Maar he, het moeten de anabolen wel zijn he... Aan covid ga je niet dood... :')
  maandag 27 december 2021 @ 21:19:40 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202850523
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia hè, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Huilen dan.
pi_202850684
quote:
81s.gif Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia hè, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Uiteraard, #Myocarditis he... Maar aan Covid overlijden? Onmogelijk!
pi_202850927
quote:
81s.gif Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.
  maandag 27 december 2021 @ 21:28:00 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202850951
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.
Topsport is niet gezond.
Huilen dan.
pi_202850982
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2021 21:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Topsport is niet gezond.
BMI van 40?

pi_202851078
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
  maandag 27 december 2021 @ 21:32:30 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202851152
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
Daar hebben we veeartsen voor idd
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 27 december 2021 @ 21:36:08 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202851344
quote:
Geen idee welk argument ik hierin zou moeten zien, maar ik zou in elk geval niet mijn beslissingen baseren op de uitspraken van mensen die bewezen onzin verkondigen.
Huilen dan.
pi_202851468
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies?
Dat vaccins niet werken.

twitter
  maandag 27 december 2021 @ 21:38:43 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202851501
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat vaccins niet werken.
Ik ben gevaccineerd en ik kan nog steeds niet vliegen, dus inderdaad: in die zin werken ze niet. In welk opzicht bedoel je?
Huilen dan.
pi_202851677
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ze werken wel...
Lekker blijven boosteren dan.
pi_202851690
quote:
Oh, dan is er dus ook geen probleem ^O^ :W
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202851705
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Nober het volgende:
Yup, interesseert me geen reet. Nog ff en mijn gele boekje is vol. *O*

Daar staan zo ondertussen al flink wat wazige vaccins in.. :')
  maandag 27 december 2021 @ 21:44:29 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202851734
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Maar ga je nog vertellen in welke zin die vaccins niet werken?
Huilen dan.
pi_202852435
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat vaccins niet werken.

[ twitter ]
Oh Cees zegt het op Twitter... Nah dan moet het wel waar zijn

Gek genoeg dacht ik dat ik na mijn eerste 2 prikken al kapot deaud zou sterven... maar nu dus na de 3e.

Tja ooit zal ik sterven inderdaad, wellicht na een vaccinatie op mijn 99ste
  maandag 27 december 2021 @ 22:43:28 #52
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202853531
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
heb je al onderbouwing voor Geerts standpunt? Nee zeker
De onderbouwing is heel simpel.

De manier waarop het nu gaat is gewoon lachwekkend en volkomen idioot. Dat getuigd ervan dat er wat fout gaat.

Geert zijn verhaal daarentegen is een plausibele claim, ook zonder studie of onderzoek legt hij het uitgebreid uit. Je kunt dit geloven of niet. Op dit moment denk ik dat het waar kan zijn, maar wellicht verandert dat in de toekomst.

Jij vind hem een oplichter en veehouder arts. Prima. Dan verschillen wij daarin en gaan we daar niet uitkomen.

Dus, hou jij je lekker vast aan de idioterie van dit huidige kabinet ^O^ .Ik wens je veel sterkte met je turbo-booster straks, en de vele die wellicht gaan volgen.
pi_202853577
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 22:43 schreef denattedweil het volgende:

[..]

De manier waarop het nu gaat is gewoon lachwekkend en volkomen idioot. Dat getuigd ervan dat er wat fout gaat.

Geert zijn verhaal daarentegen is een plausibele claim, ook zonder studie of onderzoek legt hij het uitgebreid uit. Je kunt dit geloven of niet. Op dit moment denk ik dat het waar kan zijn, maar wellicht verandert dat in de toekomst.

Jij vind hem een oplichter en veehouder arts. Prima. Dan verschillen wij daarin en gaan we daar niet uitkomen.

Dus, hou jij je lekker vast aan de idioterie van dit huidige kabinet ^O^ .Ik wens je veel sterkte met je turbo-booster straks, en de vele die wellicht gaan volgen.
Dus omdat je het niet eens bent met het beleid zwem je de fabeltjesfuik in? _O-
  maandag 27 december 2021 @ 22:54:24 #54
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202853808
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 22:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus omdat je het niet eens bent met het beleid zwem je de fabeltjesfuik in? _O-
We gaan het zien. Jij zit er al 1,5 jaar in.
  maandag 27 december 2021 @ 22:56:40 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202853875
quote:

[..]

Welkom in de wondere wereld van het feitenvrij discussiëren: de wereld waarin je van alles kan roepen zonder daarvoor met feiten of steekhoudende argumenten te komen, en wanneer anderen dan wél met feiten en argumenten komen en laten zien dat je stelling geen stand houdt, dan kan je gewoon blijven volharden in je op lucht gebaseerde overtuigingen. Want ja, alles is slechts een kwestie van ergens wel of niet in geloven hè.

Maar vertel eens: waarom acht jij het verhaal van Vanden Bossche plausibel? Omdat hij moeilijke woorden gebruikt? Omdat hij vertelt wat je graag wil horen? Waarom omarm je Vanden Bossche wel als autoriteit en daadwerkelijk gerespecteerde wetenschappers in dat vakgebied niet?
Huilen dan.
  maandag 27 december 2021 @ 23:01:59 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202853978
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef denattedweil het volgende:
Haha, hetzelfde anti-Geert groepje blijft maar met dezelfde waardeloze linkjes aankomen. :')

Niet getreurd jongens, zoals ik net heb kunnen lezen is de turbo-booster inmiddels gelanceerd in Duitsland :Y

Willen jullie deze wel zo snel mogelijk gaan halen? Desnoods in Duitsland zelf, want je doet het tenslotte voor een ander.
Waarom denk je dat hij predatory/betaal en no questions asked journals publiceert?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 27 december 2021 @ 23:08:28 #57
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202854077
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welkom in de wondere wereld van het feitenvrij discussiëren: de wereld waarin je van alles kan roepen zonder daarvoor met feiten of steekhoudende argumenten te komen, en wanneer anderen dan wél met feiten en argumenten komen en laten zien dat je stelling geen stand houdt, dan kan je gewoon blijven volharden in je op lucht gebaseerde overtuigingen. Want ja, alles is slechts een kwestie van ergens wel of niet in geloven hè.

Maar vertel eens: waarom acht jij het verhaal van Vanden Bossche plausibel? Omdat hij moeilijke woorden gebruikt? Omdat hij vertelt wat je graag wil horen?
Er zijn nog helemaal geen feiten over van den Bossche. Allemaal gebaseerd op aannames omdat een paar achterlijke websites wat posten waarvan de bron niet eens geverifieerd is.

Er zijn ook geen feiten dat het waar is wat hij zegt. Echter klinkt het voor mij meer plausibel dan het achterlijke beleid wat er nu is.

Dus, de waarheid zal ergens in het midden liggen.

Als hij echt onzin verkoopt dat was er al lang een officiële reactie gekomen op zijn open brief waarin de wetenschap hem tegenspreekt. Als dat zou gebeuren dan zal ik jullie allemaal gelijk geven en trakteren op een

maandag 27 december 2021 @ 23:39:16 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202854648
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 23:08 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Er zijn nog helemaal geen feiten over van den Bossche. Allemaal gebaseerd op aannames omdat een paar achterlijke websites wat posten waarvan de bron niet eens geverifieerd is.

Er zijn ook geen feiten dat het waar is wat hij zegt. Echter klinkt het voor mij meer plausibel dan het achterlijke beleid wat er nu is.

Als hij echt onzin verkoopt dat was er al lang een officiële reactie gekomen op zijn open brief waarin de wetenschap hem tegenspreekt. Als dat zou gebeuren dan zal ik jullie allemaal gelijk geven en trakteren op een

[ afbeelding ]
Je geeft geen antwoord.

Vanden Bossche zegt: 1 + 1 = 20
Experts zeggen: 1 + 1 = 2
Jij: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!

Wat maakt Vanden Bossche een autoriteit volgens jou?
Huilen dan.
  dinsdag 28 december 2021 @ 00:03:27 #59
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202855138
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2021 23:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord.

Vanden Bossche zegt: 1 + 1 = 20
Experts zeggen: 1 + 1 = 2
Jij: dE waArHeiD LiGt vAsT iN heT miDdEn!!!

Wat maakt Vanden Bossche een autoriteit volgens jou?
Haha, een vergelijking die nergens op gebaseerd is en tevens nergens op slaat.

Welke experts?
pi_202855871
quote:

[..]
kom maar op dan inclusief dat die zijn punt onderbouwt. We hebben genoeg massavaccinaties gedaan dus moet niet moeilijk zijn
quote:

Geert zijn verhaal daarentegen is een plausibele claim, ook zonder studie of onderzoek legt hij het uitgebreid uit.
dat heet verhalen/anekdotes/sprookjes vertellen
quote:
Je kunt dit geloven of niet. Op dit moment denk ik dat het waar kan zijn, maar wellicht verandert dat in de toekomst.

ik vind niks .. ik constateer dat hij een oplichter is
quote:
Wat is precies het probleem met meer vaccinatie? Heb ook 5 polio prikken gehad en als ik naar een gebied met polio ga zou ik weer moeten.

Ik wacht nog steeds op de wetenschappelijke studies van Geert die zijn "theorie" onderbouwt

Wanneer krijg ik die van je? Of ga je weer met een vraag beantwoorden?
pi_202855969
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 23:08 schreef denattedweil het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"De waarheid ligt in t midden" _O- _O- _O-

Wat een kulargument. Vaccinatie zorgt niet voor mutaties vs vaccinaties zorgen voor mutaties

De waarheid in het midden.. waar dan? Vaccins zorgen soms voor mutaties maar alleen bij covid en alleen bij ongevaccineerde mensen ?

Zoiets in t midden?

Ga nu iig lached naar bed.

:')
pi_202857081
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef AchJa het volgende:

[..]
In het eerste deel zijn er natuurlijk al een zooi links voorbijgekomen vwb de geloofwaardigheid van deze charlatan maar vooruit, speciaal voor jou ondanks dat je ze al vaker voorbij hebt zien komen:
[..]
[..]

1e link verwijst naar een filmpje van een youtube dokter/comedian die nog stamt uit de tijd dat ze dachten dat gevaccineerde mensen geen corona konden krijgen en andere konden besmetten. That didn't age well...

Zit er ook een echte expert tussen die geert zn claims daadwerkelijk debunked? Zo ja welke link? Welke expert en over welke expertise beschikt die? En graag een die ook daadwerkelijk op de inhoud ingaat.

Nogmaals ik zeg niet dat geert wel of niet gelijk heeft, sterker nog als omikron minder dodelijk blijkt te zijn dan zou het zo kunnen zijn dat geert geen gelijk heeft. Maar deze links zijn van hetzelfde niveau als de links die op facebook worden verspreid.

Comfirmation Bias google het..
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')