SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dit metrum snijdt geen houtquote:
Jij rekent je al rijk, maar rekengod SOSSA komt nogquote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb bonus al goed, mag ik dan score van Smiss - O'Connor nog aanpassen @:SlechteWoordgrappen
Wil je een score van een gespeelde wedstrijd aanpassen? Ik volg je niet echtquote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb bonus al goed, mag ik dan score van Smiss - O'Connor nog aanpassen @:SlechteWoordgrappen
Of dat beide finalisten corona hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Wordt lachen als een finalist straks corona heeft
Dan komt Phil Taylor wel even als vervanger.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Wordt lachen als een finalist straks corona heeft
Leuke grapjes maken ze daar bij de PDCquote:Op maandag 27 december 2021 16:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja de hele tijd in isolatie behalve tijdens die schranspartij
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wil je een score van een gespeelde wedstrijd aanpassen? Ik volg je niet echt
Ik hoop niet dat ze weer samen hebben zitten vreten met kerst.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef BB-King het volgende:
Vincent en Michael "trainen" toch altijd samen?
Phil traint al een beetje voor de Senior World Championship dus wie weet is hij er klaar voor.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan komt Phil Taylor wel even als vervanger.
Kerstavond.quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze weer samen hebben zitten vreten met kerst.
Ik wel Poepz0rquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Hopen jullie dat Vinnie het overleeft?
Ja, maar ik denk van niet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Tuurlijk. Vincent zorgt altijd wel voor een beetje (leed)vermaak.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
De ijdele Hopp van Zjakquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Hoe gaat dit met een Wii eigenlijk? Gewoon duizend keer die console naar de muur gooien?quote:
Ik hoop dat Hoop degradeert, naar dan moet Smith 2x winnen. Wat een dilemmaquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Kunstgesmithquote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef Kopiko het volgende:
Hempel op voorsprong tegen SmoelenSmith.
TACHTIG gulden?! Wat een geld.quote:
Bullseye is rood.quote:
Sandite smerenquote:Op maandag 27 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hypetrain heeft last van blaadjes op de rails
Allicht.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Raymond Smith is wel een frisse naamquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse mediaquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Hempel is ook alweer gekraakt door de Duitse media hype. Vaarwel.
Max Hopp.quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Ja dat is wel een beetje voorspelbaar dit, toch heb ik vertrouwen in de Duitse degelijkheidquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
JA HIETLER NOU GOEDquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinnyquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelenquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Nee nee dit is heel NOBEL van Vincent. Wat een topgozer.quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Daarna PCR gedaanquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelen
quote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
quote:
Endlösungquote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
Ik vind het vooral niet zo slim om zelftestjes te doen als je kiplekker bent (met zulke belangen)quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinny
Zijn voorkeur gaat uit naar een gehaktbal.quote:
Denk dat @maxi-mus dan ook weer meepostquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Zie jullie weer bij Wade tegen Vincent.
5.5/10 voor dit gebbetjequote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen zit ook nog eens het goede kwartquote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
eerst mijn favoriet eruit gooien met belachelijke finishes, en vervolgens 84 gemiddeld gooien tegen een nobuddy
Hempel gaat de nieuwe Cullen worden @:el-stinho
erg leukquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Fapdoekjequote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft Hempel aan z’n broek hangen?
Ja blijf je zo lang weg, want dat is niet vanavond alquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Afveegdoek voor zijn Duitse helm.quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft Hempel aan z’n broek hangen?
Niet van toepassing.quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Kan jullie vriendin, indien van toepassing, een fietsband vervangen?
NVTquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Huh?quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Mooi verhaal hoorquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
PCR was daarna overigens ook positiefquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelen
Laat maar.quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Wat een mongool is dat ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Oei het juichaapje zet 1 stap buiten zijn comfortzone en krijgt gelijk slaag.
[ twitter ]
EN terecht. Twitter is sowieso het afvoerputje van het internet. Wat daar allemaal vandaan komt moet je gewoon gelijk platbranden.quote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Mijn wàt?quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Wordt Vincent nu ook gebanned?quote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk Vinzzent nergens last van heeft en ik twee keer dagenlang plat heb gelegen #CORRED
1quote:Op maandag 27 december 2021 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje voor het topicrecord voordat ik daar weer gezeik over krijg
Linkje?quote:
Even snel een coronatestje.quote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef Chippiegang het volgende:
Deze pauze duurt langer lijkt het wel, is Hempel zijn lange messen aan het slijpen?
Naar het livetopic bedoelde ik.quote:
Er betaalt niemand meer voor de reclameblokken van RTL7quote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef Chippiegang het volgende:
Deze pauze duurt langer lijkt het wel, is Hempel zijn lange messen aan het slijpen?
Alleen Juttaquote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind schaatsen niet leuk om te kijken. Sorry.
Deden ze dat maar eens in de avond, Wel mooi meegenomen dat we zometeen maar 2 partijen hebben, wellicht komt dat de reclames wel ten goede, dat we zo vroeg klaar zijn voor we kunnen worden gebombardeerd met gokreclamesquote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Er betaalt niemand meer voor de reclameblokken van RTL7
En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.quote:
Ik hoop dat het irritante Betcity snel failliet gaatquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Deden ze dat maar eens in de avond, Wel mooi meegenomen dat we zometeen maar 2 partijen hebben, wellicht komt dat de reclames wel ten goede, dat we zo vroeg klaar zijn voor we kunnen worden gebombardeerd met gokreclames
Irenequote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.
Reactie van VD Bergh is uitgelekt, lijkt een beetje op wat Barney altijd zegtquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef Doevelaer het volgende:
Hempel laat ons gigantisch in de steek
Ja die. Erg leuk hoor, maar way out of my league. Helaas.quote:
Of die Batavia terreurquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het irritante Betcity snel failliet gaat
Ze is helaas afgelopen zomer getrouwdquote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja die. Erg leuk hoor, maar way out of my league. Helaas.
Irene Schoutenquote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.
Zijn maar weinig reclames die echt leuk zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vind je de Aldi reclame wel leuk?
Tering, bedankt vriend.quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Pooh, laat Poepz0r dit maar niet zien, Stukje vuistquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
doe maar 3-4 danquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Zorro het volgende:
Als Hempel nou een Dirkje doet heb ik het toch maar mooi goed met mijn 4-3
Twitter gebruikers wanneer ze horen dat niet elk gerucht waar is:quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De keutel heeft het lichaam al verlaten klinkt wel als codetaal voor iemand die anale seks wil
De geit is gemolkenquote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De keutel heeft het lichaam al verlaten klinkt wel als codetaal voor iemand die anale seks wil
Ja deze wedstrijd is echt slaapverwekkendquote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In dit topic is ook iedereen aan het knikkenbollen
Oelala.quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
Linkshandige keutel Jetze.quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ben afgeleid door een foto van een zekere schaatsterquote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja deze wedstrijd is echt slaapverwekkend
Stukje pink.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie van Helene Hendriks?
Aldi troep.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Prima presentatrice.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Liever Fresiaquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze een bowlingbal door een tuinslang zuigt.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Soms is schaatsen best leuk @:neef_wuppie
[ afbeelding ]
Mooie vrouwquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven de pijlen beter zitten, ik snap het welquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
De kukident van Smith doet z'n werk
De jongere spelers zijn veel fitter incoming?quote:Op maandag 27 december 2021 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
Smith krijgt wel steeds meer moeite
Welke van de zes?quote:Op maandag 27 december 2021 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
Smith krijgt wel steeds meer moeite
Die heeft een B&H topic dat weet ik toevallig.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Darten ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op maandag 27 december 2021 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft een B&H topic dat weet ik toevallig.
Mooie meisjes poepen niet.quote:Op maandag 27 december 2021 17:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.
Dan zal Wim Hordijk wel zijn tandarts zijn.quote:
Ik moet nog kokenquote:Op maandag 27 december 2021 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk nog een set (of twee) voor de fijnproevers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |