Max Hopp.quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Ja dat is wel een beetje voorspelbaar dit, toch heb ik vertrouwen in de Duitse degelijkheidquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
JA HIETLER NOU GOEDquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinnyquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelenquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Nee nee dit is heel NOBEL van Vincent. Wat een topgozer.quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Daarna PCR gedaanquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelen
quote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
quote:
Endlösungquote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
Ik vind het vooral niet zo slim om zelftestjes te doen als je kiplekker bent (met zulke belangen)quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinny
Zijn voorkeur gaat uit naar een gehaktbal.quote:
Denk dat @maxi-mus dan ook weer meepostquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Zie jullie weer bij Wade tegen Vincent.
5.5/10 voor dit gebbetjequote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen zit ook nog eens het goede kwartquote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
eerst mijn favoriet eruit gooien met belachelijke finishes, en vervolgens 84 gemiddeld gooien tegen een nobuddy
Hempel gaat de nieuwe Cullen worden @:el-stinho
erg leukquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |