SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dit metrum snijdt geen houtquote:
Jij rekent je al rijk, maar rekengod SOSSA komt nogquote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb bonus al goed, mag ik dan score van Smiss - O'Connor nog aanpassen @:SlechteWoordgrappen
Wil je een score van een gespeelde wedstrijd aanpassen? Ik volg je niet echtquote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb bonus al goed, mag ik dan score van Smiss - O'Connor nog aanpassen @:SlechteWoordgrappen
Of dat beide finalisten corona hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Wordt lachen als een finalist straks corona heeft
Dan komt Phil Taylor wel even als vervanger.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Wordt lachen als een finalist straks corona heeft
Leuke grapjes maken ze daar bij de PDCquote:Op maandag 27 december 2021 16:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja de hele tijd in isolatie behalve tijdens die schranspartij
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wil je een score van een gespeelde wedstrijd aanpassen? Ik volg je niet echt
Ik hoop niet dat ze weer samen hebben zitten vreten met kerst.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef BB-King het volgende:
Vincent en Michael "trainen" toch altijd samen?
Phil traint al een beetje voor de Senior World Championship dus wie weet is hij er klaar voor.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan komt Phil Taylor wel even als vervanger.
Kerstavond.quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze weer samen hebben zitten vreten met kerst.
Ik wel Poepz0rquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Hopen jullie dat Vinnie het overleeft?
Ja, maar ik denk van niet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Tuurlijk. Vincent zorgt altijd wel voor een beetje (leed)vermaak.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
De ijdele Hopp van Zjakquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Hoe gaat dit met een Wii eigenlijk? Gewoon duizend keer die console naar de muur gooien?quote:
Ik hoop dat Hoop degradeert, naar dan moet Smith 2x winnen. Wat een dilemmaquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Kunstgesmithquote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef Kopiko het volgende:
Hempel op voorsprong tegen SmoelenSmith.
TACHTIG gulden?! Wat een geld.quote:
Bullseye is rood.quote:
Sandite smerenquote:Op maandag 27 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hypetrain heeft last van blaadjes op de rails
Allicht.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Raymond Smith is wel een frisse naamquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse mediaquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Hempel is ook alweer gekraakt door de Duitse media hype. Vaarwel.
Max Hopp.quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Ja dat is wel een beetje voorspelbaar dit, toch heb ik vertrouwen in de Duitse degelijkheidquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
JA HIETLER NOU GOEDquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinnyquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelenquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Nee nee dit is heel NOBEL van Vincent. Wat een topgozer.quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Daarna PCR gedaanquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelen
quote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
quote:
Endlösungquote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nu moet er een andere oplossing komen zeker?
Ik vind het vooral niet zo slim om zelftestjes te doen als je kiplekker bent (met zulke belangen)quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinny
Zijn voorkeur gaat uit naar een gehaktbal.quote:
Denk dat @maxi-mus dan ook weer meepostquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Zie jullie weer bij Wade tegen Vincent.
5.5/10 voor dit gebbetjequote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen zit ook nog eens het goede kwartquote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
eerst mijn favoriet eruit gooien met belachelijke finishes, en vervolgens 84 gemiddeld gooien tegen een nobuddy
Hempel gaat de nieuwe Cullen worden @:el-stinho
erg leukquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |