Ik wel Poepz0rquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Hopen jullie dat Vinnie het overleeft?
Ja, maar ik denk van niet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Tuurlijk. Vincent zorgt altijd wel voor een beetje (leed)vermaak.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
De ijdele Hopp van Zjakquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Hoe gaat dit met een Wii eigenlijk? Gewoon duizend keer die console naar de muur gooien?quote:
Ik hoop dat Hoop degradeert, naar dan moet Smith 2x winnen. Wat een dilemmaquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAA ZJAK Heeft weer een reden om over Max Hopp te beginnen
Kunstgesmithquote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef Kopiko het volgende:
Hempel op voorsprong tegen SmoelenSmith.
TACHTIG gulden?! Wat een geld.quote:
Bullseye is rood.quote:
Sandite smerenquote:Op maandag 27 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hypetrain heeft last van blaadjes op de rails
Allicht.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Raymond Smith is wel een frisse naamquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse mediaquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Hempel is ook alweer gekraakt door de Duitse media hype. Vaarwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |