En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.quote:
Ik hoop dat het irritante Betcity snel failliet gaatquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Deden ze dat maar eens in de avond, Wel mooi meegenomen dat we zometeen maar 2 partijen hebben, wellicht komt dat de reclames wel ten goede, dat we zo vroeg klaar zijn voor we kunnen worden gebombardeerd met gokreclames
Irenequote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.
Reactie van VD Bergh is uitgelekt, lijkt een beetje op wat Barney altijd zegtquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef Doevelaer het volgende:
Hempel laat ons gigantisch in de steek
Ja die. Erg leuk hoor, maar way out of my league. Helaas.quote:
Of die Batavia terreurquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het irritante Betcity snel failliet gaat
Ze is helaas afgelopen zomer getrouwdquote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja die. Erg leuk hoor, maar way out of my league. Helaas.
Irene Schoutenquote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En ik zag net iets in de nos app, volgens mij heet dat meisje Schouten. Leuk koppie.
Zijn maar weinig reclames die echt leuk zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vind je de Aldi reclame wel leuk?
Tering, bedankt vriend.quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Oei het juichaapje zet 1 stap buiten zijn comfortzone en krijgt gelijk slaag.
[ twitter ]
Pooh, laat Poepz0r dit maar niet zien, Stukje vuistquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
doe maar 3-4 danquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Zorro het volgende:
Als Hempel nou een Dirkje doet heb ik het toch maar mooi goed met mijn 4-3
Twitter gebruikers wanneer ze horen dat niet elk gerucht waar is:quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De keutel heeft het lichaam al verlaten klinkt wel als codetaal voor iemand die anale seks wil
De geit is gemolkenquote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De keutel heeft het lichaam al verlaten klinkt wel als codetaal voor iemand die anale seks wil
Ja deze wedstrijd is echt slaapverwekkendquote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In dit topic is ook iedereen aan het knikkenbollen
Oelala.quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Irene Schouten
[ afbeelding ]
Linkshandige keutel Jetze.quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ben afgeleid door een foto van een zekere schaatsterquote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja deze wedstrijd is echt slaapverwekkend
Stukje pink.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie van Helene Hendriks?
Aldi troep.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Prima presentatrice.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Liever Fresiaquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |