Allicht.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Vies_dik het volgende:
Hopen jullie dat Vinnie het overleeft?
Raymond Smith is wel een frisse naamquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse mediaquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Hempel is ook alweer gekraakt door de Duitse media hype. Vaarwel.
Max Hopp.quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Ja dat is wel een beetje voorspelbaar dit, toch heb ik vertrouwen in de Duitse degelijkheidquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Het nadeel van stunts zien we hier weer. Wat een aids.
JA HIETLER NOU GOEDquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook gekraakt is door de Duitse media
Feather ook nog doen alsof het een moedige beslissing is van Vinnyquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Hij hep positief getest met zelftest. PDC levert kennelijk geen echte PCR-tests. Feather vond dat hij wel mocht sjoemelenquote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Vincent heeft positief gezegd en heeft volgens The Feather gezegd "Nou dat is me te gevaarlijk, ik ga niet spelen."?
Ik neem aan dat je bij een positieve test gewoon niet mág spelen, ook al zou je het wel willen
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
Nee nee dit is heel NOBEL van Vincent. Wat een topgozer.quote:Op maandag 27 december 2021 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Alsof het zijn keuze is geweest...dat zou echt heel raar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |