SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:06 schreef Evenstar het volgende:
Muse staat nog wel op mjn "must see" lijstje.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heerlijke liveband, echt een aanraderquote:Op zondag 26 december 2021 02:06 schreef Evenstar het volgende:
Muse staat nog wel op mjn "must see" lijstje.![]()
@Evenstar als je de kans krijgt, MUSE moet je zien hoor
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
* OscarMopperkont heeft Muse 3x live gezien
Altijd fijn!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
@nirvana : In Utero nummers prima, maar Nevermind en Unplugged kan ik echt niet meer horenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier maar 4 keer live gezien trouwens, veels te weinig,
-Scorpion_17![]()
Muse is een prima liveband, maar de albums worden minder. En dit is gewoon een redelijke cover niet meer dan dat. Geef mij die van Nina Simone maar.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Bleach vind ik eerlijk gezegd toch de lekkerste van ze.quote:Op zondag 26 december 2021 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@:Nirvana : In Utero nummers prima, maar Nevermind en Unplugged kan ik echt niet meer horen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Radiohead. Without a doubt.quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?I love music |Ajax forever
Ik maar één keer, maar was echt fantastischquote:Op zondag 26 december 2021 02:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft Muse 3x live gezien
Altijd fijn!![]()
Paar okeeje nummersquote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bleach vind ik eerlijk gezegd toch de lekkerste van ze.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
whitesnake met adje van de berg in enschede was echt vet, maar misschien ook wel omdat het mn eerste concert was.quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Pfoe, ik zou zeggen, al m'n Bowie concerten, gewoon omdat dat nooit meer terugkomtquote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?
Haters can be so lame and vicious
Welke van de 8 wil je horen?quote:I love music |Ajax forever
Klinkt fantastischquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
whitesnake met adje van de berg in enschede was echt vet, maar misschien ook wel omdat het mn eerste concert was.![]()
![]()
Wat lult die dikke nou hier doorheen
Jimmy Eat World, echt waar.quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ben er nog hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan iemand een gehaktstaaf in die mond steken?quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef houdjemond het volgende:
Wat lult die dikke nou hier doorheen![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou zeggen, al m'n Bowie concerten, gewoon omdat dat nooit meer terugkomtIk blijf het wel mooi vinden dat jij hem achterna heb gereisd
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Heerlijke bandquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef houdjemond het volgende:
Wat lult die dikke nou hier doorheen
[..]
Jimmy Eat World, echt waar.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Echt hoor. Nummer ook meteen vernaggeldquote:Op zondag 26 december 2021 02:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gehaktstaaf in die mond steken?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ben jij dat op de cam?quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:11 schreef ok01 het volgende:
[..]Ik blijf het wel mooi vinden dat jij hem achterna heb gereisd
Het was niet eens gepland... maar oh man, wat was dat geweldig... soms 4 dagen achter elkaar heen en weer vliegen
dat zijn er twee. 2001 Pinkpop. Nummers van Kid A voor het eerst live zienquote:![]()
En Afas 21-05-2016 Geen slecht nummer in de setlist
I love music |Ajax forever
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiancequote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Make love, not war ☮![]()
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..quote:
En we gaan nog naar My Chemical Romance.
KoRn heb ik al 2 jaar liggen, en mijn laatste concert was Slipknot.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
top 5 voor mijquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiance
quote:Op zondag 26 december 2021 02:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was niet eens gepland... maar oh man, wat was dat geweldig... soms 4 dagen achter elkaar heen en weer vliegenwat ontzettend mooi
Ik moet soms als ik Bowie hoor ook aan jou denken![]()
Ik moet altijd zo lang nadenken over de rondvragen dat ik ze meestal maar laat schieten..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Evenstar
![]()
Hier niks meer liggenquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..
KoRn heb ik al 2 jaar liggen, en mijn laatste concert was Slipknot.
Heb 2 jaar lang kaarten voor NIghtwish en Evanescence/Within Temptation gehad, maar nu toch moeten verkopen.![]()
My chemical romancequote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..
Wil ik heen, maar geen zin om kaarten te kopen met dat Corona geneuzel....
KoRn.... jaren geleden gezien
Jammer...quote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet altijd zo lang nadenken over de rondvragen dat ik ze meestal maar laat schieten..
Make love, not war ☮![]()
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezienquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiance![]()
![]()
Burn the Witchquote:Op zondag 26 december 2021 02:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Afas 21-05-2016 Geen slecht nummer in de setlist
(with extended intro)
Daydreaming
Decks Dark
Desert Island Disk
Ful Stop
Lucky
(tour debut)
There There
Lotus Flower
All I Need
(tour debut)
Talk Show Host
(with extended outro) (tour debut)
Identikit
The Numbers
Present Tense
Separator
(tour debut)
Nude
(tour debut)
The National Anthem
(with 'Hunting Bears' outro) (tour debut)
Everything in Its Right Place
Encore:
Give Up the Ghost
(tour debut) (followed by 'Creep' tease)
How to Disappear Completely
(tour debut)
Karma Police
(tour debut)
Bloom
Street Spirit (Fade Out)
(tour debut)
Encore 2:
Bodysnatchers
('Exit Music (for a Film)' was… more )
IdiotequeI love music |Ajax forever
Shrek
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Awwwwquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef ok01 het volgende:
[..]wat ontzettend mooi
Ik moet soms als ik Bowie hoor ook aan jou denken
Grappige is, zelf klasgenoten van de basisschool beginnen er over.... en dat was 30 jaar geleden
Ik heb net zoals JEW maar gegokt, wat in het vat zit...quote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
My chemical romance
Wil ik heen, maar geen zin om kaarten te kopen met dat Corona geneuzel....
KoRn.... jaren geleden gezienT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat snap ik en heb ik met David Bowie en Bob Marley. Ow wat had ik die graag live willen zien.quote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezienMake love, not war ☮![]()
7 keerquote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezien
Met corona is het natuurlijk heel onduidelijk allemaalquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
My chemical Romance is wel heel vet![]()
Ik ga zelf hopelijk volgend jaar Metallica en Red Hot Chili peppers zien![]()
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaanquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
KoRn heb ik al 2 jaar liggen, en mijn laatste concert was Slipknot.![]()
![]()
Blijft lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het wordt ietsjes 'warmer'.
gevoelstemperatuur eerst -13.6, nu 'maar' -11.7.
Hopen dat het ergste voorbij is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
RHCP is ook heel tof live!quote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Met corona is het natuurlijk heel onduidelijk allemaal
My chemical Romance is wel heel vet![]()
Ik ga zelf hopelijk volgend jaar Metallica en Red Hot Chili peppers zienT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
is ook zo, maar goed, niemand koopt momenteel heel veel kaarten, dus tegen de tijd dat het groen licht krijgt, zijn er vaak nog kaarten, want veel mensen zullen ook niet durven enzoquote:Op zondag 26 december 2021 02:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb net zoals JEW maar gegokt, wat in het vat zit...Haters can be so lame and vicious
Tijdens blof gewoon even opzettenquote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaan
Nick Cave op DTRH was ook magisch
Ja, maar echtquote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaanBlack Parade of Helena had makkelijk ergens kunnen staan.
-Scorpion_17![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Awwww
Grappige is, zelf klasgenoten van de basisschool beginnen er over.... en dat was 30 jaar geledenmaar fan zijn van een artiest is echt iets wat je moet koesteren, zelfs al is degene al een tijd overleden
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 26 december 2021 02:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik en heb ik met David Bowie en Bob Marley. Ow wat had ik die graag live willen zien.![]()
Het kostte ook vrij weinig. Geloof 20 en 45 pp. We gaan het zien.quote:Op zondag 26 december 2021 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
is ook zo, maar goed, niemand koopt momenteel heel veel kaarten, dus tegen de tijd dat het groen licht krijgt, zijn er vaak nog kaarten, want veel mensen zullen ook niet durven enzoT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja echtquote:Op zondag 26 december 2021 02:18 schreef ok01 het volgende:
[..]maar fan zijn van een artiest is echt iets wat je moet koesteren, zelfs al is degene al een tijd overleden
Bowie
Nog steeds tranen als ik Lazarus hoorHaters can be so lame and vicious
Evenstar
![]()
Zou lekker zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hopen volgend jaar weer naar festivals te kunnen gaan....
Hopelijk kunnen wij meteen een festival in Zweden meepakken. Lekkere lineup bij Sweden Rock volgend jaar![]()
![]()
wat is jouw mooiste optreden?quote:I love music |Ajax forever
Ken dit nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poeh, lastig!quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?![]()
Onder andere The Prodigy op Rock Am Ring in 2008 (later ook nog gezien in de HMH, maar dat was veel minder indrukwekkend dan dit):quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Viv het volgende:
[..]Zo herkenbaar. Toen ze in 2008 op Rock Am Ring optraden als afsluiter op de vrijdag, was de sfeer in het begin ver te zoeken omdat het de hele avond had geregend. De meeste festivalgangers gingen al weg voordat het begon, de mensen die overbleven stonden er dus totaal verkleumd in plastic ponchos enzo. Nou, stil staan en bibberen en medelijden hebben met jezelf mag dus helemaal niet van Maxim he.. hij was zo pissed.. maar het hielp dus enorm, en als het even dreigde in te kakken werd ie weer boos.
Oh en Slipknot op Dynamo Open Air in 2000! Stond ik als 16-jarige gothic-met-Nijntje-shirt in de mosh pit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:56 schreef Viv het volgende:
@:Evenstar en ik zijn bij een LEGENDARISCH concert van ze geweest, op Rock Am Ring 2008. Laatste band van de avond/nacht, stromende regen, dus alleen de echte fans bleven over. En Maxim werd fucking pissig als je stil stond, dus hele mensenmassa bleef springen en doen (gelukkig maar, bleven we nog een beetje warm).
![]()
![]()
oh ja deze is mooi
also, dago eindbaas
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik krijg daar ook altijd een brok in m'n keel vanquote:Op zondag 26 december 2021 02:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt
Bowie
Nog steeds tranen als ik Lazarus hoor![]()
Ik heb de laatste tijd vooral Stay van hem doodgedraaid, vind ik echt een vet nummer![]()
Ff pissen,
Keep going.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ik zit weer echt keihard te genieten van de lijst
I'm affraid of Americansquote:Op zondag 26 december 2021 02:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik krijg daar ook altijd een brok in m'n keel van![]()
Ik heb de laatste tijd vooral Stay van hem doodgedraaid, vind ik echt een vet nummer
Ja, dubbel mazzel!quote:Op zondag 26 december 2021 02:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ben heel benieuwd, helemaal nu John Frusciante terug is
-Scorpion_17![]()
Bowie, man. Wat een held. Echt zonde.quote:Op zondag 26 december 2021 02:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral Stay van hem doodgedraaid, vind ik echt een vet nummer"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja Stay is erg gaaf...quote:Op zondag 26 december 2021 02:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral Stay van hem doodgedraaid, vind ik echt een vet nummer
Heb ergens een live versie waar dat gitaarspel zo enorm gaaf is
oke oke.. dan niet hoorquote:
John terug is wel echt geweldig. Josh is prima hoor, maar voor mij is er geen echte RHCP zonder John.quote:Op zondag 26 december 2021 02:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ben heel benieuwd, helemaal nu John Frusciante terug is"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oeh heel vetquote:Op zondag 26 december 2021 02:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Poeh, lastig!![]()
Onder andere The Prodigy op Rock Am Ring in 2008 (later ook nog gezien in de HMH, maar dat was veel minder indrukwekkend dan dit):
[..]
[..]
Oh en Slipknot op Dynamo Open Air in 2000! Stond ik als 16-jarige gothic-met-Nijntje-shirt in de mosh pit.![]()
![]()
Ik blijf de dood van Keith Flint enorm jammer vinden, had the Prodigy zelf ook graag live willen zien![]()
Just don't argue anymore!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Josh speelt ook moeilijk strak hoor live, maar het is indd geen John.quote:Op zondag 26 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John terug is wel echt geweldig. Josh is prima hoor, maar voor mij is er geen echte RHCP zonder John.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Heb deze op de bas geleerd toen ik nog les had. nog steeds een van de beste baslijnen die ik ken. James Jamerson god
Vroegah stemde je hier opquote:I love music |Ajax forever
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die op Glastonbury?quote:Op zondag 26 december 2021 02:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Stay is erg gaaf...
Heb ergens een live versie waar dat gitaarspel zo enorm gaaf is![]()
Klopt. En Boys are back in town. Omdat het belachelijk was dat die niet in de lijst stonden. Nu missie geslaagdquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
* MTheBassman noteert deze op zn stemlijst voor volgend jaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oh ben niet zon festival gangerquote:, al wil ik dat wel meer ga doen. Maar dan vooral wat optredens bezoeken in tivoli, melkweg etc van bandjes die ik leuk vind
Dusja lastig te zeggen, vond dit live optreden er wel erg vet zijn als ik iets moest kiezen waar ik dan niet zelf aanwezig was:
![]()
De Mona Lisa bevredigde niet meer ?quote:Op zondag 26 december 2021 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
ik zit weer echt keihard te genieten van de lijst
Trusten
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Evenstar
![]()
Oef, lastig.quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Ben een groot fan van Therion en heb ze samen met @Viv wel 10 keer gezien ofzo. Altijd geweldige concerten.
Een concert wat mij altijd zal bijblijven is het optreden van Turisas bij Wacken Open Air 2009. Ze speelden in een kleine tent, terwijl zij daar echt te groot voor waren. Tent was echt stamp stamp stamp vol. Je kon bijna gewoon ontspannen en dan viel je nog niet omTent ging compleet uit z'n dak. Nog nooit zo'n vibe meegemaakt bij een concert.
Rock am Ring 2008 was als een geheel gaaf (Motorhead, Prodigy, Metallica).
Eerste keer Pentagram (metalband uit Turkije) zal ik ook nooit vergeten. Groot fan, maar had nooit verwacht dat ik ze live zou zien en al helemaal niet met de bezetting die er toen was. Oude zanger heeft MS, maar gaat ondertussen weer zo goed dat hij mee aan het touren is. Komen hooguit 1-2 keer per 10 jaar in het buitenland ..... Dat was echt kippenvel.![]()
Imo de beste gitarist van RHCPquote:Op zondag 26 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John terug is wel echt geweldig. Josh is prima hoor, maar voor mij is er geen echte RHCP zonder John.![]()
![]()
FOK!quote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Dago had een briefje, ging net te snel om te kunnen lezen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komt door die dikkequote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Dago had een briefje, ging net te snel om te kunnen lezen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoeft ook niet op een festival te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ben niet zon festival ganger, al wil ik dat wel meer ga doen. Maar dan vooral wat optredens bezoeken in tivoli, melkweg etc van bandjes die ik leuk vind
Dusja lastig te zeggen, vond dit live optreden er wel erg vet zijn als ik iets moest kiezen waar ik dan niet zelf aanwezig was:I love music |Ajax forever
By farquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die is gewoon onmisbaar. Past als een puzzelstukje in die band.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bodyshamingalert!quote:I love music |Ajax forever
Nee, weet niet van welke.. was een bootleg uit die periode van die Tour destijdsquote:
Maar later zijn er inderdaad vaker goede live versies gekomen, al speelde hij het nummer niet vaak liveHaters can be so lame and vicious
oh ja, dit is dan weer rap die ik wel kan waarderen
Door dit soort posts mis ik live concerten echt enormquote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oef, lastig.
Ben een groot fan van Therion en heb ze samen met @:Viv wel 10 keer gezien ofzo. Altijd geweldige concerten.
Een concert wat mij altijd zal bijblijven is het optreden van Turisas bij Wacken Open Air 2009. Ze speelden in een kleine tent, terwijl zij daar echt te groot voor waren. Tent was echt stamp stamp stamp vol. Je kon bijna gewoon ontspannen en dan viel je nog niet omTent ging compleet uit z'n dak. Nog nooit zo'n vibe meegemaakt bij een concert.
Eerste keer Pentagram (metalband uit Turkije) zal ik ook nooit vergeten. Groot fan, maar had nooit verwacht dat ik ze live zou zien en al helemaal niet met de bezetting die er toen was. Oude zanger heeft MS, maar gaat ondertussen weer zo goed dat hij mee aan het touren is. Komen hooguit 1-2 keer per 10 jaar in het buitenland ..... Dat was echt kippenvel.![]()
Ik ben nog van de tijd van Hillel Slowak.quote:Op zondag 26 december 2021 02:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Josh speelt ook moeilijk strak hoor live, maar het is indd geen John.
Toen het nog goed was.quote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, dit is dan weer rap die ik wel kan waarderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit album
* OscarMopperkont zat toen regelmatig in coffeeshops
Goede tijdenHaters can be so lame and vicious
Ow dus daar moeten we al tevreden mee zijn?quote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik val zijn dochter niet af dit jaar
ja, uit mijn ervaring is 90s rap voor mij veel lekkerder te luisteren dan wat erna kwam. Vind het allemaal iets te overgeproduceerd nu.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Biggie biggieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
woodkid is wel leuk trouwensquote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oef, lastig.
Ben een groot fan van Therion en heb ze samen met @:Viv wel 10 keer gezien ofzo. Altijd geweldige concerten.
Eerste keer Pentagram (metalband uit Turkije) zal ik ook nooit vergeten. Groot fan, maar had nooit verwacht dat ik ze live zou zien en al helemaal niet met de bezetting die er toen was. Oude zanger heeft MS, maar gaat ondertussen weer zo goed dat hij mee aan het touren is. Komen hooguit 1-2 keer per 10 jaar in het buitenland ..... Dat was echt kippenvel.I love music |Ajax forever
Vooral de gitaarsolo's zijn zo gaaf op dat nummerquote:Op zondag 26 december 2021 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, weet niet van welke.. was een bootleg uit die periode van die Tour destijds
Maar later zijn er inderdaad vaker goede live versies gekomen, al speelde hij het nummer niet vaak live![]()
Sowieso dus niet vaak op optredens doen, alleen vaak bij concert at sea omdat ik daar woonquote:Op zondag 26 december 2021 02:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeft ook niet op een festival te zijn![]()
, maar wil ik als corona het toelaat wel meer gaan doen straks
Als ik dit zie https://www.rockwerchter.be/nl/line-up krijg ik daar wel zin om heen te gaan![]()
![]()
Evenstar
![]()
Yupquote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Door dit soort posts mis ik live concerten echt enorm
Wat beelden teruggevonden![]()
![]()
Aaah really, niemand vind Rick hier leuk, maar prima, dan ga ik m alleen afzeiken op zijn complete gebrek aan dj-kwaliteitenquote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dus daar moeten we al tevreden mee zijn?
-Scorpion_17![]()
Staat r.kelly nog in de lijst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is primaquote:Op zondag 26 december 2021 02:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aaah really, niemand vind Rick hier leuk, maar prima, dan ga ik m alleen afzeiken op zijn complete gebrek aan dj-kwaliteiten
Had ook nog een briefje FOK! Maar goed.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:![]()
![]()
![]()
And the Libelle winterweek continues..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zal ik nog een biertje halen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
And the Libelle winterweek continues..
Jammer! Ik zag je net zwaaien.quote:Op zondag 26 december 2021 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ook nog een briefje FOK! Maar goed.Make love, not war ☮![]()
Er waren niet genoeg Patricia's denk ik om er op te stemmenquote:Haters can be so lame and vicious
Ok, uurtje zoom is mooigeweest.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn moeder vind dit dus prachtignormaal heeft ze smaak.
-Scorpion_17![]()
Truste, DiaanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik waardeerde jouw nabootsingen van de gitaarnummers heel erg, het ziet er zoveel beter uit dan wat maar doenquote:
Wat een gekweel...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
glazuur springt van mijn tandenI love music |Ajax forever
Ik denk dat als ik nu in meneerHJM zijn oor brul dat ik op mijn eigen bank slaap
-Scorpion_17![]()
drank maakt meer kapot....quote:I love music |Ajax forever
Volgens mij begin ik te menstruerenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Uit je oren?quote:Op zondag 26 december 2021 02:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij begin ik te menstruerenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zou het zelf niet opzetten, maar ik kan wel waarderen dat ze destijds nog échte zangeressen hadden, in plaats van die autotune/zuchtmeisjes van tegenwoordig.quote:Op zondag 26 december 2021 02:31 schreef houdjemond het volgende:
Mijn moeder vind dit dus prachtignormaal heeft ze smaak.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij begin ik te menstrueren
Heb je ook weer een puntquote:Op zondag 26 december 2021 02:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet opzetten, maar ik kan wel waarderen dat ze destijds nog échte zangeressen hadden, in plaats van die autotune/zuchtmeisjes van tegenwoordig.
-Scorpion_17![]()
ze kunnen heel goed zingen, maar ik vind het echt een verschrikking,sorry."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Metallica @ Rock am Ring 2008 vond ik achteraf ook indrukwekkend, toen ik zag hoe belachelijk druk het was en hoever vooraan wij hadden gestaan.
Heb @Viv en mijzelf hier nog wel eens teruggevonden, omdat wij achterin het eerste vak stonden![]()
![]()
Op hol geslagen Japanse meisjesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tis tegen elkaar krijsen ipv een prima duet.quote:Op zondag 26 december 2021 02:35 schreef MTheBassman het volgende:
ze kunnen heel goed zingen, maar ik vind het echt een verschrikking,sorry.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Goedkoop ditHaters can be so lame and vicious
Fijn album wel, Live at Bukkake ofzoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ken ik ook dankzij Arrow classic rock
We hebben daar dus de héle dag gestaan, van 10 uur 's ochtends tot middernacht of zo. Het geniale was dat je daar naar de wc's kon zonder je plek in het eerste vak op te geven.quote:Op zondag 26 december 2021 02:36 schreef Evenstar het volgende:
Metallica @ Rock am Ring 2008 vond ik achteraf ook indrukwekkend, toen ik zag hoe belachelijk druk het was en hoever vooraan wij hadden gestaan.
Heb @:Viv en mijzelf hier nog wel eens teruggevonden, omdat wij achterin het eerste vak stonden![]()
![]()
Feelgood
Ok, nieuwe halve liter, ik ben er weer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:37 schreef Viv het volgende:
[..]
We hebben daar dus de héle dag gestaan, van 10 uur 's ochtends tot middernacht of zo. Het geniale was dat je daar naar de wc's kon zonder je plek in het eerste vak op te geven.![]()
![]()
![]()
Nee, die al best lang doodquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
lukt ook niet meer.. hij is deadquote:I love music |Ajax forever
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
weet iemand de tekst van dit nummer?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
144x genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Around the World en dan Bagagedrager
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Klotezooiquote:Op zondag 26 december 2021 02:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die al best lang dood![]()
overigens ook heerlijk om te bassen![]()
![]()
![]()
@Diaan73, maar die is al naar bedquote:Op zondag 26 december 2021 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
weet iemand de tekst van dit nummer?I love music |Ajax forever
![]()
lekker hoorquote:Op zondag 26 december 2021 02:40 schreef Kerftminister het volgende:
Around the World en dan BagagedragerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Houden jullie even bij wanneer ik in beeld was.
25-12: 0 tot 3
26-12: 1.30 - 2.30|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...Haters can be so lame and vicious
quote:Op zondag 26 december 2021 02:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...![]()
![]()
dat is wel erg rigoureusquote:Op zondag 26 december 2021 02:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...I love music |Ajax forever
Evenstar
![]()
Wil je erover praten? Wij zijn er voor je.quote:Op zondag 26 december 2021 02:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...![]()
Around the world, around the world
Source: LyricFind
Songwriters: Thomas Bangalter / Guy Manuel Homem Christo
Daar hebben ze met 2 man aan geschreven![]()
![]()
![]()
Awwwquote:
Yoko is trots op jequote:Op zondag 26 december 2021 02:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
voor een persoonlijk gesprek, kies 1quote:Op zondag 26 december 2021 02:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Wij zijn er voor je.I love music |Ajax forever
Lekker liedje wel stevige tekstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aan deze luister sessie hè?quote:
Afhalen, doorsteken, overhalen.quote:Op zondag 26 december 2021 02:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er ook zo een eind aan breien...
Ofzoiets.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er zijn volgens mij nummers van Britney Spears waaraan 80 man heeft geschreven.quote:Op zondag 26 december 2021 02:42 schreef Viv het volgende:
Source: LyricFind
Songwriters: Thomas Bangalter / Guy Manuel Homem Christo
Daar hebben ze met 2 man aan geschreven
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Insteken, doorhalen, af laten glijden.quote:Op zondag 26 december 2021 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afhalen, doorsteken, overhalen.
Ofzoiets.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Laatste rondvraag van mij voor vanavond:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie dan toegaan?![]()
Dat ja. Kun je nagaan. Mijn oma is bijna één maand dood en ik weet het al niet meer.quote:Op zondag 26 december 2021 02:43 schreef houdjemond het volgende:
Insteken, doorhalen, af laten glijden.
Woodstock 1969, without a doubtquote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef ok01 het volgende:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie een toegaan?I love music |Ajax forever
Dit is niet dat ene nummer was ik best wel gaaf vind.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nirvana in Paradiso, 1991quote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef ok01 het volgende:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie een toegaan?![]()
Never forget dat run the world van beyonce iets van 11 schrijvers heeft of zo.quote:Op zondag 26 december 2021 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nummers van Britney Spears waaraan 80 man heeft geschreven."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zou wel gaaf zijn om Mozart live te kunnen horenquote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef ok01 het volgende:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie dan toegaan?![]()
Kom Terug is dat, die ik bedoelde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat na dit uur wel een goed punt is om te gaan maffen.
Ik hoef mr. bojangles niet per se te luisteren tbh."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Morgenochtend krijgen we Chic - Le Freak. En dat is dan alles van Nile Rodgers als artiest? Wat een armoede.
Gelukkig komt Let's Dance nog
Ik kan ook alleen maar dankzij mijn oma breien hoor, en dan alleen echt recht. Denk aan sjaal of een sprei, mijn moeder breit gewoon in no-time de hele primarkquote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ja. Kun je nagaan. Mijn oma is bijna één maand dood en ik weet het al niet meer.
-Scorpion_17![]()
"Dan is het wel de drank ofzo"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"de afsluitdijk"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zitten twee meiden in de zoom die hebben omikron.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
deze van sjors had voor mij ook niet gehoevenI love music |Ajax forever
Ik kan niet de Top luisteren, jullie posts lezen, bijdehandte opmerkingen maken en ook nog eens nadenken over deze levensvragen..ik ben een simpel man..![]()
Sjors staat er mij ook iets te vaak in tbh"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Remix van dit liedje is beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch weer twee berichten op messenger van mensen die me zagen in beeld. Eentje was dezelfde als gister, en nog eentje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1 van zijn beste!quote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef peaceman het volgende:
deze van sjors had voor mij ook niet gehoevenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah, meneerHJM noemde hem ooit Michael George dus eigenlijk wil ik hem wakker maken, maar hij werkt hard, en het is kerst.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoeft niet hoor, je mag wel blijven.quote:Op zondag 26 december 2021 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat na dit uur wel een goed punt is om te gaan maffen.
Ik hoef mr. bojangles niet per se te luisteren tbh.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Fijne ochtend allemaal! Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Zo nog even Rooster afspelen, want die ga ik missen straks![]()
![]()
Probeer het nog één keer.quote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet de Top luisteren, jullie posts lezen, bijdehandte opmerkingen maken en ook nog eens nadenken over deze levensvragen..ik ben een simpel man..
Op hoeveel shotjes zaten we uiteindelijk?quote:Op zondag 26 december 2021 02:49 schreef Evenstar het volgende:
Fijne ochtend allemaal! Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Zo nog even Rooster afspelen, want die ga ik missen straks
Ik heb er 6 gedronken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Griekse wijn?quote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten twee meiden in de zoom die hebben omikron.
Die heb ik namelijk ook
Ik vind dat je prachtige opmerkingen maakt, dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet de Top luisteren, jullie posts lezen, bijdehandte opmerkingen maken en ook nog eens nadenken over deze levensvragen..ik ben een simpel man..![]()
![]()
Nirvana of Bowie.quote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef ok01 het volgende:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie dan toegaan?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ernstig hè.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik neem toch aan dat Cowboys and angels en praying for time nog komenquote:I love music |Ajax forever
Nee, China is wakker, Australië enzo ook...quote:Haters can be so lame and vicious
Moest even net dat ene extra doen.quote:Op zondag 26 december 2021 02:04 schreef Kopiko het volgende:
Schitterend optreden @:dagoduck met Nevermind-hoes|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Viv(a la vida)quote:
oef..ben weer rustig nu..quote:Op zondag 26 december 2021 02:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dat je prachtige opmerkingen maakt, dus maak je geen zorgenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze kan wedijverenquote:Op zondag 26 december 2021 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat Cowboys and angels en praying for time nog komenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nou .. dan zijn van dit album I want your sex, father figure toch beterquote:
vind ikI love music |Ajax forever
Dat magquote:Op zondag 26 december 2021 02:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou .. dan zijn van dit album I want your sex, father figure toch beter
vind ik
Voor mij zit One More Try tussen C&A en Praying for time inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
PFT de beste?quote:Op zondag 26 december 2021 02:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag
Voor mij zit One More Try tussen C&A en Praying for time inI love music |Ajax forever
Ik vind de cover van Faith van Limp Bizkit leuker dan Michael George
-Scorpion_17![]()
yesquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
en toch houden we van jequote:Op zondag 26 december 2021 02:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind de cover van Faith van Limp Bizkit leuker dan Michael GeorgeI love music |Ajax forever
Zijn best wel leuke dames op de zoom. Heb ze FOK!.nl laten zien, maarja, forums zijn niet hip meer denk ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kun je een beetje bier halen?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn favoriete GM is Careless Whisper, om het maar meteen uit te maken tijdens kerstquote:
-Scorpion_17![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn best wel leuke dames op de zoom. Heb ze FOK!.nl laten zien, maarja, forums zijn niet hip meer denk ik.
1 van mijn topkwaliteitenquote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kun je een beetje bier halen?I love music |Ajax forever
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 02:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn favoriete GM is Careless Whisper, om het maar meteen uit te maken tijdens kerst
Zeg dat dan eerder.quote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn best wel leuke dames op de zoom. Heb ze FOK!.nl laten zien, maarja, forums zijn niet hip meer denk ik.
-Scorpion_17![]()
Otis die dotis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hottttt...quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit was het wel qua wansmaak denk ik hoor, Disturbed weten jullie nou wel.quote:
-Scorpion_17![]()
Otis voor als je lift naar de klote isquote:Haters can be so lame and vicious
Amnezia haze ookquote:Op zondag 26 december 2021 02:59 schreef ok01 het volgende:
Peter Tosh is ook echt fantastisch op dezeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet schindlers lift dan zeker.😄quote:Op zondag 26 december 2021 02:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Otis voor als je lift naar de klote isDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Forum Opties Forumhop: Hop naar: