Hoeft niet hoor, je mag wel blijven.quote:Op zondag 26 december 2021 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat na dit uur wel een goed punt is om te gaan maffen.
Ik hoef mr. bojangles niet per se te luisteren tbh.
Probeer het nog één keer.quote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet de Top luisteren, jullie posts lezen, bijdehandte opmerkingen maken en ook nog eens nadenken over deze levensvragen..ik ben een simpel man..![]()
Op hoeveel shotjes zaten we uiteindelijk?quote:Op zondag 26 december 2021 02:49 schreef Evenstar het volgende:
Fijne ochtend allemaal! Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Zo nog even Rooster afspelen, want die ga ik missen straks
Die Griekse wijn?quote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten twee meiden in de zoom die hebben omikron.
Ik vind dat je prachtige opmerkingen maakt, dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 26 december 2021 02:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet de Top luisteren, jullie posts lezen, bijdehandte opmerkingen maken en ook nog eens nadenken over deze levensvragen..ik ben een simpel man..![]()
Nirvana of Bowie.quote:Op zondag 26 december 2021 02:44 schreef ok01 het volgende:
Laatste rondvraag van mij voor vanavond:
Als jullie konden tijdreizen, naar welk concert zouden jullie dan toegaan?
Ernstig hè.quote:
ik neem toch aan dat Cowboys and angels en praying for time nog komenquote:
Nee, China is wakker, Australië enzo ook...quote:
Moest even net dat ene extra doen.quote:Op zondag 26 december 2021 02:04 schreef Kopiko het volgende:
Schitterend optreden @:dagoduck met Nevermind-hoes
Viv(a la vida)quote:
oef..ben weer rustig nu..quote:Op zondag 26 december 2021 02:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dat je prachtige opmerkingen maakt, dus maak je geen zorgen
Deze kan wedijverenquote:Op zondag 26 december 2021 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat Cowboys and angels en praying for time nog komen
nou .. dan zijn van dit album I want your sex, father figure toch beterquote:
Dat magquote:Op zondag 26 december 2021 02:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou .. dan zijn van dit album I want your sex, father figure toch beter
vind ik
PFT de beste?quote:Op zondag 26 december 2021 02:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag
Voor mij zit One More Try tussen C&A en Praying for time in
yesquote:
en toch houden we van jequote:Op zondag 26 december 2021 02:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind de cover van Faith van Limp Bizkit leuker dan Michael George
Kun je een beetje bier halen?quote:
Mijn favoriete GM is Careless Whisper, om het maar meteen uit te maken tijdens kerstquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn best wel leuke dames op de zoom. Heb ze FOK!.nl laten zien, maarja, forums zijn niet hip meer denk ik.
1 van mijn topkwaliteitenquote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kun je een beetje bier halen?
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 02:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn favoriete GM is Careless Whisper, om het maar meteen uit te maken tijdens kerst
Zeg dat dan eerder.quote:Op zondag 26 december 2021 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn best wel leuke dames op de zoom. Heb ze FOK!.nl laten zien, maarja, forums zijn niet hip meer denk ik.
Hottttt...quote:
Dit was het wel qua wansmaak denk ik hoor, Disturbed weten jullie nou wel.quote:
Otis voor als je lift naar de klote isquote:
Amnezia haze ookquote:Op zondag 26 december 2021 02:59 schreef ok01 het volgende:
Peter Tosh is ook echt fantastisch op deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |