Die was ook leuk.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef suzi1 het volgende:
ik had onder de vleugel van sbe als tt
Nice, thanks alvast, U2quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
jongens ik wult jullie vast een fijne kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar
voor het geval dat
Wrom?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:31 schreef suzi1 het volgende:
en dat het dan maar snel eind april is!
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:50 schreef suzi1 het volgende:
en roestig blijven doen, de kerst kan niet zonder jou hier
lekker flixe soesjequote:Op donderdag 23 december 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
de muziek is te leuk, maar ga flixzoek doen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
voor het geval dat
Er zijn genoeg leuke kerstliedjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie het al, jij vermaakt je prima
Check hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke kerstliedjes.
Ik mot mijn hoofd een beetje leeg maken dus geen herrie aan mijn kop.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nog naar de biem biem muziek te luisteren
Leuke kerstliedjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Check hier
puzziepie in 40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic! #2 Santa lalala
Dan zal ik daar morgen even de boel vol volspammen.quote:
vandaag is nog net voor Kerstquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik daar morgen even de boel vol volspammen.
Ja maar bed roept.quote:
Zolang ik hem mar niet achterna loop. Ik ga slapen, trusten.quote:
spring er op en gaan danquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ik hem mar niet achterna loop. Ik ga slapen, trusten.
hier ook kut geslapen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 kerstpoesje voor jullie!
Zwaar kut geslapen, even kijken hoe laat we vertrekken.
Jaaaaaquote:
jeehquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaaa
We hebben een clubje opgericht
Voor mensen die kut hebben geslapen
Je hoort erbij
Het is fijn dat ik ergens bij mag horenquote:
FREE SCHAKELVIV!!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
voor het geval dat
Hoezo dat? Ben je nog niet goed wakker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hela, kan dat wat minder zeg? Tsjonge jonge...
Oh zou ook een keer nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijkbaar, was gisteravond 1 of ander gedoetje in DTS met Paul.
Whattttttttquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijkbaar, was gisteravond 1 of ander gedoetje in DTS met Paul.
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
Even zonder grapjes
Schakel een vakantie????
Hij denkt vakantie te krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
Even zonder grapjes
Schakel een vakantie????
Ik dacht alquote:
Why?????quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij denkt vakantie te krijgen.
Paul was irritant en Schakel zette tig tr's blijkbaar. ben even terug aan t lezenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht al
Anders moest ik even boeswoostworden
Heb je linkje in dm?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul was irritant en Schakel zette tig note's blijkbaar. ben even terug aan t lezen
Schakel kan notes zetten? WTF?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul was irritant en Schakel zette tig note's blijkbaar. ben even terug aan t lezen
Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Leek wel een kleuterschool
Oh nou als het materiaal maar niet beschadigd isquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.
Nou zeg dat wel..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Lastige vraag welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Verstandig idd, er op reageren heeft toch geen zin..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ben hoofdschuddend weggegaan bij de pc.
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.quote:
Weet ik welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschoolquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ockje Tellegen heeft daar een andere mening over.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschool
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zat een tikfout in je bericht, heb hem ff verbeterd. Geen dank
Hey Maantjequote:
quote:
Ja vanavond kip eten voor zo ver dat kan met een getrokken kies en zondag met familie.quote:
Auw klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vanavond kip eten voor zo ver dat kan met een getrokken kies en zondag met familie.
Jij dan?
Jij ook goedemorgenquote:
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
Al in de kerst sferen lieflijke mevrouw?
Ook niet heel erg, maar komt misschien nog als ik eindelijk bij familie ben.quote:
Wel extra pozza's meenemen, komende twee dagen zijn supermarkten maar beperkt openquote:
Dan vast wel, als t maar gezellig isquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet heel erg, maar komt misschien nog als ik eindelijk bij familie ben.
Moet alleen nog wel goede 3 uur in de trein zitten
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet heel erg, maar komt misschien nog als ik eindelijk bij familie ben.
Moet alleen nog wel goede 3 uur in de trein zitten
Tsja, soms begeef ik me tussen het gepeupelte om te zien wat er onder mijn onderdanen speeltquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]met het gepeupel in de trein!
hmmmquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms begeef ik me tussen het gepeupelte om te zien wat er onder mijn onderdanen speelt
Ik heb ook de konijnlijke garde mee als beveiligingquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
verstandig
wel muis mee als bewaking?
Deze manquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook de konijnlijke garde mee als beveiliging![]()
De aanvoerder van mijn konijnlijke gardequote:
wat een knapperd!!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aanvoerder van mijn konijnlijke garde![]()
[ afbeelding ]
Zoiets hing ook op mijn werk, of een hond in een uniform. Dat zijn nou dingen die personeel meenemen naar hun werk omdat ze hem niet thuis willen ophangenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aanvoerder van mijn konijnlijke garde![]()
[ afbeelding ]
Of omdat ze het niet thuis mogen ophangen van hun vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoiets hing ook op mijn werk, of een hond in een uniform. Dat zijn nou dingen die personeel meenemen naar hun werk omdat ze hem niet thuis willen ophangen
Dat kan ik me haast niet voorstellen bij jouquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
naja anders eet ik wel wat anders
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of omdat ze het niet thuis mogen ophangen van hun vrouw
#lievertedikindekistdanweereenpozzagemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen bij jou![]()
Denk dat jouw eetschama ongeveer dit is.
Ontbijt: Pozza M
Tussendoortje: mini Pozza
Avondmaaltijd: Pozza XXL
Snachts snacken op de bank: chips met pozza smaak
Met de achterkant naar voren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancavequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancave
Ik zit sinds half jaartje in de F1 wereld. Maar deze afbeelding herken ik niet en de luchtinlaat is wel extreem hoog vergeleken met nu. Van wanneer is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de wagen waarmee Niki Lauda in 1975 zijn eerste van 3 wereld titels paktequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit sinds half jaartje in de F1 wereld. Maar deze afbeelding herken ik niet en de luchtinlaat is wel extreem hoog vergeleken met nu. Van wanneer is dit?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancave
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
CUL / Beste manier om koude pizza in de oven op te warmen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
#lievertedikindekistdanweereenpozzagemist
man man man!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Beste manier om koude pizza in de oven op te warmen?
Ik vind dat dat niet mijn probleem is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:29 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat hij er wel uit gaat komen
fijne kerst gedachte weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat niet mijn probleem is.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wie haalt er nou pozza's bij New York Pizza?
ik somsquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wie haalt er nou pozza's bij New York Pizza?
Ready voor je VrijMiBorrelplank?quote:
Waarom niet alle 3?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:47 schreef Karzai het volgende:
twijfel nog tussen haring, of kaas en worst
Daarom ook gewoon alle drie meenemen en vandaag eentje eten, morgen een ander en overmorgen de laatstequote:
ik eet de haringen morgen ik heb ook al kabeljauw voor avondetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon alle drie meenemen en vandaag eentje eten, morgen een ander en overmorgen de laatste
Het is hier iig wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Viva zitten vast een paar lekkere wijven hier
Kijk, dit begint ergens op te lijkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet de haringen morgen ik heb ook al kabeljauw voor avondeten
lekekre zeker!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Viva zitten vast een paar lekkere wijven hier
Vergeet niet je auto reply te veranderen in:quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg van werk, ik stap zo in de auto naar huis
behalve dat ik geen vakantie heb en er maandag gewoon weer benquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet je auto reply te veranderen in:
"Beste tyfusmongool,
Ik heb vakantie dus je kan de vinkentering krijgen met je kut probleem. Los het zelf maar op luie flikker!
Met vriendelijke groet
Koen66"
Vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
yes, wordt weer een lekker plankje, jij ook of drink je niet?
En coronavrijquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier iig wel gezellig.
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Merry Christmas everybody! kom gerust langs er is genoeg!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tof van jequote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Merry Christmas everybody! kom gerust langs er is genoeg!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achja, lekker rustig betaald uitbrakken op kantoor kan ook fijn zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ik geen vakantie heb en er maandag gewoon weer ben
Matige feestdagenplanning dit jaar, het zou verboden moeten zijn
jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:15 schreef Karzai het volgende:
maak er een mooie tijd van met familie en vrienden
Ik heb de pest aan sneeuw. Mag aan jouw kant van Nederland vallen. En een sneeuwvrije kerst ben ik ondertussen toch al gewendquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag, regent het bij jullie ook? Zo'n miezerig regentje, bah. Maar goed, toch maar proberen om het in huis wat gezellig te maken.
Morgen gaat het vriezen, en misschien zelfs een beetje sneeuw. Zou wel heel fijn zijn als er wat sneeuw valt. Dat hoort zó bij de Kerst.
![]()
![]()
Ik had de deur open laten staan en hij keek naar binnen.quote:
Van mij mag je hem vaker open laten staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de deur open laten staan en hij keek naar binnen.
Dan blijf ik voor de zekerheid wel bij de deur zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van mij mag je hem vaker open laten staan.
Zo'n toastje kan je ook zien als een koude knapperige mini pozzaquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
voorgerecht toastje sellerie & eiersalade
hoofdgerecht pozza
ho ho hooo
Lekker, lekker lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
voorgerecht toastje sellerie & eiersalade
hoofdgerecht pozza
ho ho hooo
Beetje pizza kruiden erover strooienquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n toastje kan je ook zien als een koude knapperige mini pozza
Gezellig daar zeg ik geen nee tegen.. een bordje groentesoepquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfgemaakte groentesoep. Jullie mogen allemaal aanschuiven
wat hearlik jonge. geniet ervan.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat hearlik jonge. geniet ervan.
trouwens, gister was bass-d bij darkie, mocht je dat gemist hebben. was wel nice
Best goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje pizza kruiden erover strooien![]()
Met balletjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig daar zeg ik geen nee tegen.. een bordje groentesoep![]()
Oh gezellig, geniet er van!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Auw klinkt pijnlijk![]()
Ik ga vanavond worstenbroodjes eten bij m'n ouders. En morgenavond ook eten bij m'n ouders![]()
Dankje mevrouw liefbaarquote:
He bah ... hopelijk valt het mee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vanavond kip eten voor zo ver dat kan met een getrokken kies en zondag met familie.
Heb wel een beetje pijn maar mag ook niet met die kant eten dus dat scheelt wel, komt goed! We're strongquote:
Wat spinazie is voor Popeye dat is pozza voor Schakel.quote:
Hhahah zeg dat welquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat spinazie is voor Popeye dat is pozza voor Schakel.
Oh! Tegeltjeswijsheid @Domnivoor !!quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
in een andere SC ben ik de brugwachterquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan blijf ik voor de zekerheid wel bij de deur zitten.
FF doet dat altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Oh! Tegeltjeswijsheid @:Domnivoor !!
Wat ga jij eten dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Schakel gaat weer voor een lekkere pozza vanavond...![]()
![]()
Gadverdamme.quote:
Ik vind het heerlijk.quote:
Ik neem ook lekker de tijd voor om lekkere te maken.quote:
masterquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF doet dat altijd.
[ afbeelding ]
Morgenochtend kan FF het weer overnemen.quote:
Ah, dan is zijn vakantie weer voorbij. Gelukkig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgenochtend kan FF het weer overnemen.
En wat was de reden? FF zit wel vaker achter het gaasquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgenochtend kan FF het weer overnemen.
Zullen we dat maar niet bespreken voordat er meerdere bans vallen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat was de reden? FF zit wel vaker achter het gaas
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet bespreken voordat er meerdere bans vallen.
Ik heb de loper al klaarliggen en de champagne staat koud.quote:
Warm bad ook he?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de loper al klaarliggen en de champagne staat koud.
Ik drie eekhoorns die staan te juichenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de loper al klaarliggen en de champagne staat koud.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drie eekhoorns die staan te juichen
Het is best een eikel soms he?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
En ik laat de konijnlijke garde in een erenhaag vormen voor de terugkeer van onze Fruitige Friend
Ja maar vrouwen ookquote:
Alle vrouwen zijn...quote:
Daarom heeft Murp ook een dames ding, kan je lekker zieken om niksquote:
Hoi Karel.quote:
Dat is zoiets als sex zonder voorspel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik straks maar gewoon gelijk aan het hoofdgerecht ga beginnen
Man man man, ik zit uit te buiken terwijl we wachten op het dessertquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog niet eens begonnen aan het voorgerecht
word m'n voorgerecht gewoon het nagerecht. kan prima johquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zoiets als sex zonder voorspel.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik zit uit te buiken terwijl we wachten op het dessert
Heb daarnet Pozza spinazie en feta gegeten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog niet eens begonnen aan het voorgerecht
Hallo SolidasRockquote:
Worst?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gewoon snack gehaald voor vanavond, echte kerstavond
Je mag mij alles noemen hoor. Hoe ik erop reageer verschilt, of vlakke hand of ik doe lief terug.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo SolidasRock
Ik noem je lekker geen eikeltje
Dat is dus wel een risico haha.. wil liever geen vlakke handquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je mag mij alles noemen hoor. Hoe ik erop reageer verschilt, of vlakke hand of ik doe lief terug.
Wie nooit risicos neemt heeft nooit echt geleefd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dus wel een risico haha.. wil liever geen vlakke hand
Pizza XXL of toch iets anders?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hoofdgerecht ligt in de oven. ik herhaal het hoofdgerecht ligt in de oven
pozza deluxo kerst editiequote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pizza XXL of toch iets anders?
extra kaas zoals altijdquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zit daar zoal op? Of kan ik beter vragen: wat zit daar niet op?
Wel de kaas in de vorm van een engeltje belegd?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
extra kaas zoals altijd![]()
elke dag kerst![]()
nee joh gewoon erop gepleurt natuurlijk omnomnomnomquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel de kaas in de vorm van een engeltje belegd?
nice!quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
Maandag ga ik dan toch eindelijk iPhone 13 Pro Max krijgen. Heb hoesje en screenprotector al 2 maanden of zo.
Je stelt mij diep teleur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee joh gewoon erop gepleurt natuurlijk omnomnomnom
Dat is wel een feitquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie nooit risicos neemt heeft nooit echt geleefd.
Kipfilet met patat gemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wat voor lekkers heb jij vandaag badeendje?
ook pozza?
En appelmoesquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kipfilet met patat gemaakt.
oeh wat hearlikquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kipfilet met patat gemaakt.
Dat nou weer net niet.quote:
Ik zal morgen halen.quote:
Topperquote:
Ik had het alleen maar als er kinderen bleven eten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Topper![]()
Ik eet het altijd als ik aardappelen eet soms bij patat
Die zijn er vaak ook dol opquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het alleen maar als er kinderen bleven eten.
Idd, altijd patat, frikandel en appelmoes voor ze.quote:
Hier net zo. Als ze op zaterdag hier waren lekker frietjes etcquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, altijd patat, frikandel en appelmoes voor ze.
Tenzij ze meerdere dagen bleven dan waren de overige dagen wel gewoon avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |