Beetje pizza kruiden erover strooienquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n toastje kan je ook zien als een koude knapperige mini pozza
Gezellig daar zeg ik geen nee tegen.. een bordje groentesoepquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfgemaakte groentesoep. Jullie mogen allemaal aanschuiven
wat hearlik jonge. geniet ervan.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat hearlik jonge. geniet ervan.
trouwens, gister was bass-d bij darkie, mocht je dat gemist hebben. was wel nice
Best goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje pizza kruiden erover strooien![]()
Met balletjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig daar zeg ik geen nee tegen.. een bordje groentesoep![]()
Oh gezellig, geniet er van!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Auw klinkt pijnlijk![]()
Ik ga vanavond worstenbroodjes eten bij m'n ouders. En morgenavond ook eten bij m'n ouders![]()
Dankje mevrouw liefbaarquote:
He bah ... hopelijk valt het mee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vanavond kip eten voor zo ver dat kan met een getrokken kies en zondag met familie.
Heb wel een beetje pijn maar mag ook niet met die kant eten dus dat scheelt wel, komt goed! We're strongquote:
Wat spinazie is voor Popeye dat is pozza voor Schakel.quote:
Hhahah zeg dat welquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat spinazie is voor Popeye dat is pozza voor Schakel.
Oh! Tegeltjeswijsheid @Domnivoor !!quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
in een andere SC ben ik de brugwachterquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan blijf ik voor de zekerheid wel bij de deur zitten.
FF doet dat altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Oh! Tegeltjeswijsheid @:Domnivoor !!
Wat ga jij eten dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Schakel gaat weer voor een lekkere pozza vanavond...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |